Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

خالق بازی Borderlands با Gearbox خداحافظی کرد

0

 خالق و سازنده بازی Borderlands یعنی Matt Armstrong امروز تایید کرد قصد جدایی از Gearbox را دارد. بله Borderlands ساخته او بود، او این سری را ساخته و داستان اولین بازی را نوشته است. این سری بازی‌ها توانست به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کند، با این وجود Armstrong در حال ترک این استودیو است. وی جدایی خود از Gearbox را در توییتر اعلام کرد و به نظر با رضایت و خوشحالی آن جا را ترک می‌کند. او در این مورد گفته است:‌ “چیزها تغییر کرده اند، دیگر در Gearbox Software کار نمی‌کنم. برای همیشه Gearbox را دوست خواهم داشت اما زمان ماجراجویی فرا رسیده است.

این طور که به نظر می‌رسد Armstrong آماده است تا چیزهای جدیدی را تجربه کند و این یک جدایی دوستانه است. این قطعا یک زمان مناسب برای انجام این کار است، Armstrong زمانی این استودیو را ترک می‌کند که آخرین محتوای دانلودی بزرگ برای بازی Borderlands: The Pre-Sequel عرضه شده است و همین طور عنوان The Handsome Collection نیز چندی پیش عرضه شد. پس او احتمالا در حال رها کردن پروژه ای به صورت نیمه کاره نیست.

با این حال هنوز Borderlands روزهای شلوغی را می‌گذراند و کارکنان آن جا به جا می‌شوند. در ابتدا Anthony Burch کسی که نویسندگی Broderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel را بر عهده داشته و استودیو را به منظور دنبال کردن پروژه‌ های غیر گیمی ترک کرده و در نهایت استودیوی سازنده Borderlands: The Pre-Sequel یعنی شعبه استرالیا 2K‌ به دلیل مشکلات مالی بسته شد. همان طور که همه می‌دانیم در آینده Borderlands 3 خواهد آمد اما هنوز بازه زمانی آن مشخص نیست و احتمالا عرضه آن در این نسل اتفاق خواهد افتاد.

در هر صورت آرزوی بهترین‌ها را برای آینده کاری Armstrong داریم و با علاقه منتظر کار جدید او خواهیم بود.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.