Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Happy Wars این جمعه به ایکس باکس وان خواهد آمد

0

تاریخ عرضه Happy Wars برای ایکس باکس وان مشخص شد، به دنبال 10 میلیون بار دانلود این بازی Free to Play بر روی ایکس باکس 360 که در مهر ماه سال 91 عرضه شده حال قرار است در پایان این هفته برای ایکس وان عرضه شود.

Happy Wars یک بازی چند نفره آنلاین با ابعاد بزرگ و اکشن به همراه یک دنیای رنگارنگ و شخصیت های کارتونی قابل تنظیم است. فایل‌های ذخیره شما بر روی ایکس باکس 360 را می‌توان به نسخه ایکس باکس وان منتقل کرد که باعث حفظ شدن رتبه و آیتم های شما می‌شود. به علاوه می‌توانید بازی را با یک اکانت ایکس باکس لایو بر روی هر دو کنسول بازی کنید. نسخه ایکس باکس وان Happy Wars از حالت 4 نفره به صورت Split Screen نیز پشتیبانی می‌کند.

عرضه Happy Wars بر روی ایکس باکس وان شامل ارتقاهای گرافیکی از جمله بهبود روشنایی و افکت های ویژه و همچنین بهبود کیفیت بافت ها و دیگر تغییرات است. Happy Wars از 4 اردیبهشت به همراه تمامی آپدیت هایی که تاکنون برای نسخه ایکس باکس 360 منتشر شده‌اند در دسترس خواهد بود.

XA

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.