Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Halo 3: ODST و نقشه بازسازی شده Relic در اردیبهشت به Master Chief Collection می‌آیند

0

Halo 3: ODST و نقشه بازسازی شده Relic از بازی Halo 2 در اردیبهشت ماه بهHalo: The Master Chief Collection اضافه خواهند شد. 343 Industries تایید کرده است بازیکنان و کسانی که در حال حاضر Halo: The Master Chief Collection را دارند Halo 3: ODST و همین طور نقشه بازسازی شده Relic را در آپدیت ماه بعد دریافت خواهند کرد.

همان طور که قول داده شده بود آپدیت این ماه نیز عرضه شده و 1.6 گیگابایت حجم دارد. این آپدیت شامل بخش های بسیار زیادی است که شامل رفع شدن مشکلات اصلی گیم پلی و همین طور بهبود ثبات در همه بازی می‌شود. پلی لیست جدید رتبه‌ها و تنظیمات عمومی هم اضافه شده اند که اگر می‌خواهید بدانید چگونه کار می‌کنند می‌توانید لیست کامل آن را در Halo Waypoint مشاهده کنید. در این پست گفته نشده ODST برای کسانی که در آینده The Master Chief Collection را تهیه می‌کنند چه قیمتی خواهد داشت،‌اما گفته شده با نزدیک شدن به زمان عرضه مشخصات بیشتری اعلام خواهد شد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.