Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Furious 8 سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد

0

معلوم بود که انتظار چنین خبری را داشتید. در حال حاضر Furious 7 هفتمین فیلم پرسود تاریخ سینماست و چرا که نه؟ چرا یک ادامه ی دیگر ساخته نشود؟ Furious 8 با باکی پر از بنزین، سال 14 آوریل 2017 اکران خواهد شد.

اعلام خبر فیلم هشتم بر عهده ی وین دیزل بود. او در cinema Con این خبر را اعلام کرد و آن را Furious 8 خواند ( ونه Fast And Furious 8  یا چیز دیگری ). این بازیگر که از نخستین عنوان این سری در آن ها حضور داشته همچنین اعلام کرد که وقایع این فیلم در نیویورک می گذرد. با این حساب باید از همین الان یک عدد داج چلنجر را روی مجسمه ی آزادی تصور کرد!

هنوز هیچ کارگردانی برای فیلم مشخص نشده است و پس از این که جاستین لین ( که از Tokyo Drift تا Fast 6 را کارگردانی کرده بود) فرمان را به جیمز ون ( کارگردان Saw) سپرد حالا دیگر معلوم نیست که کارگردان قیمت جدید چه کسی باشد. لین که در حال حاضر در حال کار بر روی Star Trek 3 است و جیمز ون هم احتمالا کارگردانی AquaMan را بر عهده خواهد داشت. در جلسه ی پرسش و پاسخ معرفی فیلم، خبرنگار ورج پرسید « خب، باید دید وس اندرسون می تواند فیلم را کارگردانی کند ؟» که لازم به گفتن نیست که شوخی ای بیش نیست!

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.