Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آیا باید منتظر «واچ‌داگز ۲» باشیم؟

1

رزومه‌های الکترونیکی و در راس آن‌ها سایت لینکدین، خاصیت‌های بی‌شماری دارند. یکی از خاصیت‌های به خصوص این شبکه‌ها لو دادن غیر عامدانه‌ی اطلاعات پیرامون بازی‌های مختلف است. اتفاقی که اخیرا در مورد بازی واچ‌داگز 2 و شرکت یوبی‌سافت افتاده.

«جولین ریس» کارمند شرکت یوبی‌سافت با اضافه کردن اطلاعات جدید به پروفایل لینکدین خود، از بازی جدید این شرکت که ادامه‌ای بر عنوان تازه‌ ساخت واچ داگز است پرده برداشت. البته اگر این اطلاعات درست و حقیقی باشند.

watch_dogs_2_linkedin-600x163

البته قبلا کارگردان بازی «جاناتان مورین» در این باره صحبت کرده بود و از ابتدا هم قرار بود که یوبی‌سافت حالا حالاها دست از سر این عنوان بر ندارد. که هر چه باشد یوبی‌سافت است دیگر. اما گمان می‌کردیم که باید زمان زیادی را منتظر بمانیم تا خبری در این‌باره بشنویم. کارگردان بازی قبلا گفته بود که واچ داگز 1 از خیلی جهات به آن‌چه برنامه ریزی شده بود نزدیک بود، اما “کاملا بی‌نقص” نبود. و قرار است این نقیصه در شماره‌های بعدی برطرف شود.

با توجه به نزدیک بودن E3، باید منتظر شنیدن خبرهایی در این رابطه در کنفرانس یوبی‌سافت در این نمایشگاه باشیم.

VG247

1 نظر
  1. RAMIN-LOVE -WATCHDOGS می‌گوید

    چون من نسخه 1 هم انلابن هم افلاین حال کردم پس برایه نسخه 2 واچ داگز هر چند سالی بخواد ظول بکشه منطزرش میمونم
    I LOVE YUO WATCH DOGS2 🙂

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.