Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رونمایی از Batgirl قابل بازی در بسته‌ی الحاقی «شوالیه آرکام»

0

رفته رفته هایپ مورد انتظار پیرامون بازی آخر راکستدی از سری دوست‌داشتنی بتمن: آرکام این استودیو که قرار است به داستان سه‌گانه پایان دهد در حال شکل‌گیری است و مطمئن هستیم که تا روز عرضه، انتظارات سر به فلک می‌کشند. آخرین خبری که در مورد این بازی منتشر شد، اطلاعات جزئی از برنامه‌ی سیزن پس بازی بود که توسط وارنر اعلام شد. اتفاقی که حداقل یک خبر خیلی خوب در دل خود جای داده بود. بازی تا آخر امسال صاحب یک بسته‌ی الحاقی می‌شود که در آن، می‌توانید به عنوان ورژن مونثی از بتمن (Batgirl) بازی کنید!

تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، طرح هنری رسمی این شخصیت است. راکستدی اعلام کرده که داستان این بسته‌ی الحاقی مربوط به وقایای قبل از شوالیه آرکام است.

batgirl-dlc-arkhm-knight-640x640

وارنر در مورد دیگر بسته‌های الحاقی این بازی نیز جزئیاتی را ارائه داد. بازی قرار است صاحب چند بسته‌ی داستانی جدید شود. خط داستانی غالب این محتواهای اضافی، در مورد حمله‌ی آدم بدهای خفن به گاتهام خواهد بود! همچنین، شخصیت‌های کمکی بتمن در طول داستان، به وسیله‌ی این بسته‌های الحاقی، ماموریت‌های شخصیِ اضافی کسب خواهند کرد.

وارنر تایید کرده است که سیزن پس این بازی برای دارندگان آن، 40 دلار تمام می‌شود و عرضه‌ی بسته‌های الحاقی برای دارندگان آن 6 ماه به طول خواهد انجامید. کسانی که نمی‌خواهند سیزن پس بازی را خریداری کنند هم می‌توانند با عرضه‌ی هر یک بسته‌های الحاقی قابل دانلود، آن‌ها را جداگانه خریداری کنند، اما بدین ترتیب باید بهای بیشتری بپردازند.

بازی 8 تیرماه عرضه می‌شود.

ubergizmo

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.