Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شایعه: فال‌آوت ۴ پشت‌ درهای بسته‌ی E3 2015 نمایش خواهد داشت

0

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، فال‌آوت 4 در نمایشگاه E3 2015 امسال نمایشی را پشت درهای بسته‌ خواهد داشت.

این گزارش که به نقل از ‌وب سایت آلمانی پی‌سی گیمز به بیرون درز کرده، می‌گوید که بتزدا در E3 امسال گیم‌پلی فال‌آوت 4 را به نمایش می‌گذارد اما این رویداد به صورت عمومی نیست و تنها مهمانان دعوت شده می‌توانند در این رویداد حضور داشته باشند.

این ساعت آلمانی مدعی است که مدت این نمایش 20 الی 30 دقیقه خواهد بود و هم‌چنین منبع این خبر نیز مخفی خواهد ماند در صورتی که می‌توان روی گزارش آن حساب باز کرد. گفتنی است که در هر حال بتزدا شاید ریسک به روی صحنه آوردن فال‌آوت 4 را به جان نمی‌خرد و قطعا چه این خبر حقیقت داشته باشد یا خیر این استودیو برنامه‌های خاصی را برای رونمایی این بازی تدارک دیده است.

فال‌آوت 4 در سال 2008 تایید شد و تا امروز به جز اطلاعات اندکی مثل روایت بازی در بوستون، بتزدا سکوت کرده و فقط شایعاتی پیرامون ساخت و عرضه‌ی این بازی به گوش می‌خورند. آخرین خبری که در مورد بخشی از رویدادهای بازی در بوستون منتشر شد مربوط به سال 2012 بود.

هم‌چنین در E3 دو سال گذشته نیز چنین خبری مبنی بر رونمایی در خفای بازی منتشر شد که البته بتزدا به این شایعات پاسخ منفی داد. نمایشگاه E3 امسال از 16 تا 18 ژوئن – 26 تا 28 خرداد ماه سال جاری – در محل برگزاری نمایشگاه‌های لس آنجلس طبق هر سال برگزار خواهد شد و بتزدا برای اولین بار است که در این نمایشگاه کنفرانس مجزایی را برگزار می‌کند.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.