Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کونامی: آینده‌ی صنعت بازی را در پلتفرم موبایل جستجو می‌کنیم

0

بر اساس گفته‌های آقای «هایدکی هایاکاوا» مدیر عامل جدید شرکت کونامی، صاحب امتیاز بازی‌های متال‌گیر در آینده نه به سمت بازی‌های AAA بلکه به سمت بازی‌های موبایل حرکت می‌کند.

این گفته‌ها که از مصاحبه‌ی طولانی وی با سایت ژاپنی نیکی‌ترندی‌نت به دست آمده است، توسط یکی از کاربران سایت نئوگف ترجمه و خلاصه شده است و با این‌که مخلص کلام حفظ شده، ممکن است بخش‌هایی از آن در خلال ترجمه از دست رفته باشد. در حال حاضر، خبرگزاری‌ها پیگیر موضوعات مختلف مطرح شده در این مصاحبه از مسئولین رسمی کونامی هستند. یکی از این مسائل، شایعه‌ی جدایی قریب الوقوع هیدئو کوجیما، و مسئله‌ی لغو ساخت سایلنت هیلز است. مطمئنا چنان‌چه پاسخی از سمت آن‌ها دریافت کنیم، این خبر به روزرسانی خواهد شد.

اما بر اساس مقاله‌ی حاضر، این شرکت قصد دارد تا «موبایل» را مقصد اصلی بازی‌های آینده‌ی خود قرار دهد و بازی‌های موبایل را به جد دنبال کند.

“به دنبال مدل پرداخت در حین بازی که در بازی‌هایی مثل «پاور پرو» و «یازده قهرمان» (Winning Eleven) با محتوای اضافه پیگیری می‌شود، بازی‌های ما باید از نقشه‌ی فروش به عنوان اشیا به فروش به عنوان ویژگی‌ها تغییر هویت دهند.”

ترجمه‌ی موجود این مصاحبه این طور ادامه می‌یابد:

“ما با این بازی‌ها متوجه شدیم که حتا کسانی که دست به خرید نسخه‌ی فیزیکی بازی‌ها می‌زنند تمایل دارند تا محتوای اضافه را خریداری کنند. موفقیت پاور پرو بیش از پیش ما را بر آن داشت تا عناوین محبوب بیشتری را به سمت بازار موبایل سوق دهیم.”

صحبت‌های مدیر عامل جدید شرکت کونامی، این طور ادامه می‌یابد:

“صنعت بازی‌ها به پلتفرم‌های متعددی گسترش یافته است، اما در نهایت، آن پلتفرمی که از همه چیز به ما نزدیک‌تر است، موبایل است. آینده‌ی صنعت بازی را باید در موبایل جستجو کرد.”

وی در پایان صحبت‌های خود اشاره کرد که با این‌که امیدوار هستند تا بازی‌های متال‌گیر سالید 5 و یازده قهرمان موفق ظاهر شوند، آمادگی عرضه‌ی این عناوین بر روی موبایل را دارند.

polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.