Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

یوبی‌سافت بازی‌های بعدی خود را برای پلی ۳ و ۳۶۰ عرضه نمی‌کند

0

همزمان با رشد چشمگیر بازار بازی‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، یوبی‌سافت تصمیم‌ گرفته است که تقریبا اکثر عناوین خود -و نه همه‌ی آن‌ها را- به طور انحصاری برای این دو کنسول عرضه کند.

یوبی‌سافت عناوین سری «جاست دنس» را همچنان برای کنسول‌های قدیمی همچون ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 عرضه خواهد کرد، اما نباید انتظار انتشار دیگر عناوین بزرگ این شرکت برای این کنسول‌ها را داشته باشیم.

گیلمو، مدیر عامل شرکت یوبی‌سافت در این مورد گفته است:

“در مورد جاست دنس، ما همچون این بازی را برای کنسول‌های قدیمی عرضه می‌کنیم، اما دیگر محصولاتمان همچون فرقه اساسین، رینبو سیکس، دیویژن و یک سری هنوز معرفی نشده، خبری از نسخه‌ی کنسول‌های قدیمی نخواهد بود.”

دو بازی «فرقه اساسین: سندیکا» و «رینبو سیکس: محاصره» قرار است در پایان امسال برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شوند. در حالی که بازی بعدی یعنی «دیویژن» قرار است اوایل سال میلادی بعدی برای همین پلتفرم‌ها منتشر شود. بازی معرفی نشده‌ی یوبی‌سافت احتمالا در E3 معرفی شده و تا بهار سال آینده عرضه خواهد شد.

سه بازی یاد شده همچنین برای پی‌سی نیز عرضه می‌شوند. یوبی‌سافت هنوز تصمیم قطعی خود برای عرضه‌ی این عناوین بر روی نینتندو وی‌یو را اعلام نکرده است.

سال گذشته، یوبی‌سافت بازی «فرقه اساسین: یونیتی» را برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه کرد و بازی دیگری از همین سری را روانه‌ی بازار کنسول‌های قبلی یعنی 360 و پلی 3 نمود.

cnet

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.