Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Ratchet And Clank تا ۲۰۱۶ به تعویق افتاد؛ لیست بازیگران فیلم را ببینید

0

سونی تاریخ انتشار فیلم Ratchet And Clank را به تعویق انداخت. همچنین با این تعویق، انتشار نسخه بازسازی شده از اولین سری این بازی ها نیز تا سال 2016 به عقب افتاد.

انتظار می رود هر دوی این محصولاتِ جدید سونی همین تابستان در دسترس قرار بگیرند.

برای فیلم یک تاریخ انتشار در امریکا وجود دارد که 29 آوریل 2016 را نشان می دهد. احتمال اش هست که بازی هم در تاریخی در همان حدود منتشر شود.

از آنجایی که ممکن است طرفداران بازی کمی بیشتر برای دیدن فیلم انتشار بکشند، کمپانی قول یک بازی پولیش شده از هر نظر را داده اند. این را ریان اشنایدر سخن گویی اینسومنیاک گیمز در پلی استیشن بلاگ می گوید.

او همچنین اشاره می کند که تیم در حال کار بر روی شیدرها، افکت های فوق العاده و انیمیشن های نرم بازی اند و همچنین در حال ساخت المنت های جدیدی برای گیم پلی آن. او در آخر می گوید با این که بازی و فیلم در زمان با هم منتش نمی شوند اما می توان در همین سال انتشار هردو را کشید. آماده باشید!

آپدیت : ستاره های فیلم Ratchet And Clank یکی پس از دیگری مشخص می شوند و در راس آنها می توان به سیلوستر استالون، ستاره روزهای نه چندان دور هالیوود اشاره کرد.

پل جیاماتی ( بازیگرِِ دوازده سال بردگی و اسپایدرمن شگفت انگیز 2)، جان گودمن ( آرگو، کارخانه هیولاها) و رزاریو داوسون ( بافی، استار ترک و نشئگی) همچنین در این فیلم نقش خواهند داشت.

تد پرایس، رییس اینسومنیاک گیمز می گوید « همزمان با همه ی فن های قدیمی بازی، ما هم در این استدیو برای دیدن فیلم Ratchet And Clank در سینماها هیجان زده ایم. »

« مخصوصا ما خیلی هیجان زده ایم که از نزدیک در حال کار بر روی پروژه ی سینمایی ماجراهای راچت و کلنک هستیم.»

اینسومنیاک گیمز در حال حاضر روی بازسازی اولین نسخه از  این سری بازی ها برای کنسول PS4  است که احتمالا همزمان با فیلم منتشر خواهد شد.

احتمال می رود هر هم باز و هم فیلم در تابستان امسال به دست مخاطب برسند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.