Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تیم سازنده‌ی Assassin’s Creed: Syndicate از مشکلات Unity درس می‌گیرد

0

به نظر می‌رسد سازندگان Assassin’s Creed: Syndicate از مشکلات و نقص‌های نسخه‌ی قبلی یعنی Unitu که در سال 2014 منتشر شد آگاه هستند و قصد دارند آن‌ها را مرتفع کنند.
Unity نقدها و بازخوردهای متفاوتی از سوی منتقدان داشت و البته طرفداران نسبت به آن به شدت واکنش‌های منفی‌ای نشان دادند. بازی از وجود باگ‌های بسیار غیرعادی‌ای رنج می‌برد. کرش‌های غیر منتظره، مشکلات عدیده در بخش‌های آنلاین و ارتباط با اینترنت و همین‌طور پرفورمنس پایین بازی از دیگر ایرادات Unity بود.
بازی در کنار Halo: Master Chief Collection توانست در جایگاه یکی از بدترین لانچ‌های سال 2014 قرار بگیرد و به همین خاطر یوبی‌سافت مجبور شد برای معذرت‌خواهی از طرفداران، Season Pass را لغو کرده و محتوای اضافه‌ی بازی را به صورت رایگان در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار دهد.
در ویدئویی که در وبسایت IGN قرار گرفته، سازندگان Assassin’s Creed در خصوص موارد گفته‌شده به بحث و گفتگو پرداخته‌اند. آن‌ها گفته‌اند به بازخوردها توجه خواهند کرد و سعی می‌کنند ایراداتی که در Unity وجود داشت در نسخه‌ی جدید یعنی Syndicate وجود نداشته باشد.

VG247

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.