Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سلاح‌ های بتمن: شوالیه‌ی آرکهام کار دیگر سلاح ها را یک سره می‌سازد!‌

0

بتمن همیشه از اسلحه گرم استفاده نمی‌کند، اما زمانی که استفاده می‌کند مانع تمام کسانی می‌شود که از آنها استفاده می‌کنند. جزئیات یکی از ابزارهایی که در جدیدترین تریلر نمایش داده شده از این بازی نشان داده شده است توسط استودیوی راک استدی مشخص شده است.

این ابزار جدید که یک سلاح جدید با نام The Disruptor است می‌تواند سلاح‌های دشمنان را از کار بندازد و سه جایگاه برای شارژ دارد. دیگر قابلیت‌های این اسلحه انفجار سلاح دشمنان (با استفاده از دو جایگاه شارژ برای یک اسلحه)، تغییر و دستکاری در اسلحه برای شک وارد کردن به کسی که آن را در اختیار دارد و در نهایت علامت گذاری وسایل نقلیه برای استفاده در تعقیب و گریزها با بت موبیل است.

هدف از فراهم آوردن این ابزار این بوده که بازیکنان بهتر بتوانند در درگیری‌ها کنترل را در اختیار خود بگیرند که به گفته سازندگان در بخش مخفی کاری بازی نیز کمک زیادی خواهد کرد.

The Disruptor مجموعه‌ای گسترده از آپگریدها را برای انتخاب در دسترس شما قرار می‌دهد که هر کدام مزیت منحصر به فرد خود را برای بتمن در بر خواهند داشت. برای مثال هزینه‌های اضافی برای آپگریدها گزینه‌های همزمان را برای آن قابلیت فراهم می‌سازد که شما کنترل بیشتری بر روی این دستگاه و اسلحه خواهید داشت که می‌تواند بسیار مفید باشد. بعد از آن نیز آپگریدی وجود دارد که به بتمن اجازه می‌دهد بتواند رگبارهای بدون سرنشین آرکهام نایت را مختل سازد.

بتمن در تیر ماه عرضه خواهد شد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.