Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چه بر سر بسته‌ی الحاقی «جی‌تی‌ای ۵» خواهد آمد؟

0

شرکت Take-Two کمپانی مادر سازنده‌ی بازی یعنی راکستار به شیوه‌ی جالبی به داستان بسته‌ی الحاقی GTA V واکنش نشان می‌دهند.

در جریان گفت‌و گویی که شب گذشته با آقای “استراوس زلینک” (Strauss Zelnick) رئیس شرکت Take-Two انجام شد، گزارش‌گر از او پرسید که آیا راکستار بالاخره قصد دارد در مورد محتوای داستانی که قرار است از سال 2013 برای جی‌تی‌ای 5 منتشر شود خبری منتشر کند یا خیر.

با توجه به این که شاون فانتنو، کسی که در بازی به‌ عنوان بازیگر شخصیت فرانکلین ایفای نقش کرده بود، پیش‌تر تایید کرد که محتوای داستانی این بازی لغو نشده و آن‌ها در حال کار روی آن هستند، هنگامی که آقای زلنیک در این گفت‌و گو اذعان کرد که هیچ محتوای داستانی برای بازی در کار نیست همه متعجب شدند.

“نه، ما در مورد هیچ محتوای دانلودی بر مبنای ادامه‌ی داستان صحبتی نکردیم. همان طور که در مورد ماد Heists بیانیه‌ای منتشر نموده و به قولمان وفا کردیم.”

در همین راستا گزارشگر با بیان این مسئله که او حافظه‌اش در این مورد اشتباه نمی‌کند، زلینک را مجبور به صحبت در این مورد کرد:

“همان طور که اشاره کردید این محتوای داستانی بیش از یک سال پیش برای بازی معرفی شد و از آن جایی که ما دخالتی در آن نداریم وظیفه‌ی انتشار و اعلام پروسه‌ی ساخت این محتوا نیز بر عهده‌ی راکستار است تا در مورد بازی اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند.”

صحبت نکردن در مورد پروژه‌های در دست ساخت جزو ویژگی‌های بارز راکستار است اما این که مدیر یک شرکت در مورد محتوای دانلودی بزرگترین بازی‌اش چیزی نمی‌داند کمی عجیب است. به هر حال باید صبر کرد تا دید آیا راکستار قصد ارائه‌ی اطلاعات در این مورد را دارد یا خیر.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.