Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

عنوان «نمونه‌ی ۱۳» اثری ازخالق «فلش بک» این هفته عرضه می‌شود

0

عنوان «نمونه‌ی 13» اثری دیگر از خالق بازی ماجراجویی کلاسیک فلش بک پنجشنبه 7 خرداد برای پی‌سی و مک عرضه می‌شود. نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز متعاقبا بعد از آن ارائه خواهد شد.

نمونه‌ی 13 یک بازی ماجراجویی دیگر از پول کویست که مغز متفکر عنوان فلش بک بود، عنوانی که به سبک سینماتیک پلتفرمر برای اولین بار بر روی امیگا در سال 1992 ارائه شد.

در این بازی که بازگشتی برای کویست به اصول بازی‌های ماجراجویی‌های‌اش است، شما در نقش فرانکلین فارگو هستید، یک پروفسور فیزیک که شخصیتی تند خو و خاص دارد و این ناشی از فوت نامزد او، سوفی است. این اتفاق به هنگام یک سرقت رخ داد که می‌بایست فارگو هدف قرار گیرد.

داستان با بیدار شدن فرانکلین در یک مرکز تحقیقاتی متروک زیرزمینی آغاز می‌شود. فارگو هیچ ارتباطی با دنیای بیرون ندارد و تنها یک صدای مرموز حضور دارد که فارگو را نمونه‌ی 13 خطاب می‌کند. شما می‌بایست با برقراری ارتباط با محیط 3 بعدی، جمع‌آوری و استفاده از اجسام مختلف راه فرار خود را پیدا کنید.

eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.