Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ماد جدید جی‌تی‌ای ۵ چنگک معروف Just Cause 2 را به بازی اضافه می‌کند!

0

اگر از آن دسته افرادی هستید که نمی‌توانید تا زمان انتشار Just Cause 3 برای بازی صبر کنید ماد جدید جی‌تی‌ای 5 می‌تواند این انتظار را برایتان عملی کند؛ آن هم با چنگک معروف بازی قبل!

این ماد که توسط شخص خلاقی با نام مستعار JulioNIB ساخته شده است، چنگک JC2 را دقیقا همان طور که باید باشد به نسخه‌ی پی‌سی جی‌تی‌ای 5 می‌آورد که یک ماهی از تاریخ عرضه‌ی آن می‌گذرد. بنابراین توسط این چنگک همان کارهایی را که در JC می‌توانستید انجام دهید این بار در جی‌تی‌ای 5 محقق می‌شود. این چنگک روی یکی از سلاح‌هایتان قرار می‌گیرد و به شما این اجازه را می‌دهد تا هر کسی را که دوست دارید با آن سمت خود بکشید و یا این که به سادگی خودتان را به ارتفاعات لوس سانتوس برسانید. کاربرد این چنگک در این زمینه مانند «بت‌کلاو» سری بازی‌های بتمن آرکام است. البته در لوس سانتوس حرکت بین دو اتومبیل نیز به کمک این چنگک عملی است.

مسلما حتی تصور این که با این چنگک داخل خیابان هرج و مرج درست کنید و راه را برای مردم و اتومبیل‌ها ببندید لذت بخش خواهد بود!

سازنده‌ی ماد JulioNIB هم‌چنین اشاره می‌کند که امکان دزدیدن اتومبیل به این روش یا سواری گرفتن از هلیکوپترهای شهر نیازمند تغییراتی است که در آینده برای این ماد رخ می‌دهد و باید منتظر نسخه‌های جدید آن بمانیم.

برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.