Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کورتانا برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS‌ عرضه خواهد شد

0

مایکروسافت تایید کرده که به زودی قرار است برنامه کاربردی کورتانا برای سیستم عامل‌های اندورید و iOS‌ عرضه شود. برنامه‌ ای که به عنوان یک همراه و همکار دیجیتالی عمل می‌کند و در ابتدا برای ویندوز 10 عرضه شده بود. برای کسانی که با ویندوز موبایل و یا کورتانا در ویندوز 10 آشنایی دارند زمانی که از این برنامه بر روی اندروید استفاده می‌کنید همان احساس را خواهید داشت چرا که این همکار دیجیتالی قادر است کلیه درخواست‌های مشابه را اجرا کند.

طبق گفته‌ها به نظر می‌رسد نسخه iOS‌ این همکار دیجیتالی محدودیت هایی خواهد داشت هر چند که مایکروسافت در این مورد تایید می‌کند که بهترین تجربه از این برنامه بر روی یک ویندوز خواهد بود. چیزهایی ماننده باز کردن برنامه با دستورات صوتی، روشن شدن تنظیمات و یا استفاد از دستور “هی کورتانا” برای iOS‌ و اندروید در دسترس نخواهد بود، یا حداقل از ابتدا وجود نخواهند داشت.

آمدن کورتانا بر روی پلتفرم های مختلف بحث جدیدی نیز و چند ماه پیش نیز آمدن آن مطرح شده بود. برنامه جدید از این پس به عنوان یکی از قابلیت های اصلی گوشی وجود خواهد داشت. اما در نهایت کورتانا قرار است اواخر خرداد ماه برای اندروید عرضه شود و سپس چندی بعد برای سیستم عامل iOS‌ عرضه خواهد شد.

neowin

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.