Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اخبار فاینال فانتزی ۱۵ هفته آینده اعلام خواهد شد

0

روز سه شنبه شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که گزارش زمان فعالیت بعدی‌اش را روز پنج شنبه 4 ژوئن برگزار خواهد کرد.

در طول برنامه، کارگردان فاینال فانتزی 15 «هاجیمه تاباتا» اخبار جدید از ساخت بازی را در اختیار مخاطبان خواهد گذاشت. در برنامه ویدئویی او به همراه مدیر بازاریابی جهانی این شرکت «آکیو اوفوجی» خواهد بود. این رخداد ویدئویی از یوتیوب و تویچ با زیرنویس پخش خواهد شد.

برنامه ساعت 9 صبح به وقت آمریکا شروع خواهد شد. گیم‌نیوز همه‌ی خبرها را به محض اعلام شدن در اختیار خوانندگان قرار خواهد داد.

چهارم ژوئن در پنجره ابتدای ژوئن قرار می‌گیرد که در آن اسکوئر انیکس قصد دارد که اپیزود دوسکاع 2.0, نسخه به روز شده دموی اصلی فاینال فانتزی 15 را, منتشر کند. انتظار می‌رود که این دمو تغییرات و اصلاحات مختلفی داشته باشد.

در طول آخرین گزارش زمان فعالیت، که در آوریل برگزار شد، تاباتا و اوفوجی به لیست بلند بالایی از اعتراضاتی که نسبت به دموی فاینال فانتزی 15 شده بود اشاره کردند، شامل نگرانی‌هایی راجع به به شخصیت سیندی که “بیش از حد جذاب” ساخته شده بود.

جلوتر در ماه ژوئن، اسکوئر انیکس کنفرانس خبری خودش در نمایشگاه E3 را در سه شنبه 16 ژوئن میزبانی خواهد کرد.

gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.