Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Evolve حالت جدید Arena را به صورت رایگان عرضه می‌کند

0

ایوالو اکنون یک مد جدید آرنا رایگان در به‌روزرسانی جدیدش برای تمامی پلتفرم‌ها دارد. همان‌طور که بر روی سایت رسمی این بازی عنوان شده است، ایوالو در این زمینه از سری Thunderdome کمک گرفته: 4 شکارچی و 1 هیولا وارد می‌شوند، 1 هیولا یا تعدادی از شکارچی‌ها خارج می‌شوند.

ممکن است به نظر شبیه نیاید اما محیط آن شباهت بسیاری دارد: جنگ تا مرگ در زیر یک گنبد. هر یک از 14 نقشه‌ی ایوالو 5 محیط مبارزه در خود دارد. یک نقشه را انتخاب کنید و شما وارد یکی از این گودها خواهید شد و 3 سری از بهترین راندها را تجربه خواهید کرد.

هر فرد رقابت را با یک مزیت آغاز می‌کند. هیولاها از قسمت دوم و با 50 درصد زره وارد می‌شوند، اما در همین فضای محدود نیز حیات وحشی برای رقابت با شما قرار دارد، همچنان که ارتقا لول نیز امکان پذیر است.

هیچ محموله‌ای برای شما فرستاده نخواهد شد و همچنین هیچ احیائی نیز وجود ندارد. شکارچی‌ها نیز قادر به تغییر نقشه‌ی اولیه‌ی خود در طول مبارزه نیستند اما هیولا‌ها می‌توانند از توانایی‌های آن‌ها استقاده کنند.

eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.