Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ویچر ۳، موفق‌ترین بازی سال در جدول فروش انگلستان

0

عنوان دنیای باز – نقش‌آفرینی ویچر 3 تا کنون رکورد بیشترین فروش را در انگلستان را در دست دارد که رکورد فروش یک هفته‌ای بتلفیلد هاردلاین را با رشد 53 درصدی زیر پا گذاشت.

فروش هفتگی عنوان قبلی ویچر (ویچر 2 – قاتلین پادشاهان) که در سال 2011 عرضه شد 608 درصد بود. البته این نکته حائز اهمیت است که این عنوان تنها برای پی‌سی ارائه شد و سپس برای ایکس‌باکس 360 نیز به بازار آمد.

63 درصد نسخه‌های فیزیکی عنوان ویچر 3، برای پلی‌استیشن 4 فروخته شده، 32 درصد برای ایکس‌باکس وان و 5 درصد برای رایانه‌های شخصی. البته نکته حائز اهمیت این است که اکثر سهم پی‌سی از فروش نسخه‌های دیجیتال است (چارت اطلاعاتی فروش نسخه‌های دانلود شده را شامل نمی‌شود).

شبیه‌ساز کشاورزی 15 در جایگاه دوم فروش این هفته قرار دارد که این امر را مدیون عرضه برای کنسول‌های جدید است. پس از انتشار نسخه‌ی پی‌سی، هفته گذشته این عنوان بر روی کنسول‌های پلی استیشن 3 و 4 ، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان ارائه شد.

جی‌تی‌ای 5 در جایگاه سوم قرار دارد، فروش این عنوان هم‌اکنون رو به افزایش است و از معیار 5 میلیونی انگلستان فراتر می‌رود.

فیفا 15 در جایگاه چهارم، پروجکت کارز پنجم و ولفنشتاین در جایگاه ششم است. عناوین مرتال کمبت 10، کال اف دیوتی و سرنوشت در رده‌های بعدی قرار دارند.

  1. The Witcher 3: Wild Hunt
  2. Farming Simulator 15
  3. Grand Theft Auto 5
  4. FIFA 15
  5. Project Cars
  6. Wolfenstein: The Old Blood
  7. Battlefield Hardline
  8. Mortal Kombat X
  9. Call of Duty: Advanced Warfare
  10. Destiny

eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.