Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌های رایگان اعضای گُلد کاربران ایکس‌باکس وان و ۳۶۰ برای ماه ژوئن مشخص شد

0

مایکروسافت لیست کامل بازی‌های رایگان ماه ژوئن را برای اعضای سرویس گُلد ایکس‌باکس لایو مشخص کرد. طبق این لیست دو بازی برای کاربران هر دو کنسول ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 در نظر گرفته شده است که البته بازی‌های وان هر دو جدید هستند.

طبق این لیست کاربران وان در ماه ژوئن می‌توانند عنوان Massive Chalice را به صورت رایگان دریافت کنند. این بازی که ساخته‌ی دابل‌فاین است و پیش از این توسط کیک استارتر در 2013 تامین بودجه شده بود یک عنوان در سبک استراتژی است. لازم به ذکر است تاریخ انتشار بازی برای یکم ماه ژوئن تنظیم شده و البته کاربران عادی برای خرید آن باید 20 دلار هزینه کنند.

در کنار این بازی مایکروسافت عنوان Pool Nation FX را که پیش‌تر نیز در سرویس Games With Gold به چشم می‌خورد در ماه ژوئن رایگان کرده است.

علاوه بر این دو بازی، کاربران ایکس‌باکس 360 می‌توانند نیمه‌ی اول ماه را با Just Cause 2 سر کنند و پانزدهم ژوئن تا انتهای آن را با عنوان مخفی‌کاری Thief به پایان برسانند.

Xbox One:

  • Massive Chalice
  • Pool Nation FX

Xbox 360:

  • Just Cause 2 – اول تا نیمه‌ی ژوئن
  • Thief – پانزدهم تا آخر ژوئن

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.