Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سانسورچی؛جدیدترین فیلم عبدالرضا کاهانی

0

جدید ترین فیلم کاهانی در سکوت خبری تولید می شود.

عبدالرضا کاهانی که پیش از این فیلم استراحت مطلق را روی پرده داشت فیلم برداری جدیدترین فیلمش را به پایان رساند.

این فیلم که به گزارش سینما ژورنال سانسورچی نام دارد  این روزها مراحل صداگذاری اش در حال انجام است.

بازیگران اصلی این پروژه رضا عطاران و سعید آقاخانی هستند که نقش سانسورچی های اداره ارشاد را بازی می کنند.آنا نعمتی نیز از دیگر بازیگران اصلی این فیلم می باشد.

کاهانی که پیش از این نشان داده بود به اولین اکران فیلمش در جشنواره فجر اعتقاد چندانی ندارد این بار نیز قرار است بعد از گرفتن پروانه ی نمایش فیلم را سریعا روانه ی پرده ی سینماها بکند.جدید ترین ساخته ی کاهانی که پیش از این با نام “از هر نظر معمولی” از اداره ی ارشاد پروانه ساخت گرفته بود فقط در یک لوکیشن و در شمال کشور فیلم برداری شده است.

کاهانی جز کارگردان هایی بوده است که همیشه از سیستم سانسور در کشور گلایه داشته است و در جشنواره سال قبل صحبت های تند و تیزی را خطاب مسئولان نظارت ارشاد مطرح کرده بود.

کاهانی پیش از این فیلم های آدم،اینجا،بیست،هیچ،اسب حیوان نجیبی است،بی خود و بی جهت،وقت داریم حالا و استراحت مطلق را ساخته بود که از این بین فیلم وقت داریم حالا را در خارج از کشور ساخت که هنوز اکران عمومی نشده است.

باید منتظر ماند و دید که این بار  آیا پروژه جدید کاهانی  بدون مشکل اکران خواهد شد یا خیر.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.