Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

احتمال ساخت قسمت فرعی تبدیل شوندگان با محوریت «بامبلبی»

0

اگر گفته‌ی اخیر برایان گولدر رئیس شرکت هزبرو، در اجلاس جهانی مصرف‌کنندگان را به‌عنوان نشانه‌ای در نظر بگیریم، احتمالا مجموعه فیلم‌های تبدیل شوندگان با محوریت «بامبلبی» (Bumblebee) خواهد داشت:

همین‌طور که ما جلو می‌رویم، تصور ساخت چند فیلم تبدیل شوندگان جدید را خواهیم داشت، نه‌فقط در خط اصلی فیلم، بلکه spinoffهایی با تمرکز روی شخصیت‌هایی که همه دوستشان دارند.

اکثر شما بامبلبی را می‌شناسید؛ کاماروی زردرنگی که با نام رسمی حشره زرد شناخته می‌شود و موردعلاقه کودکان سراسر جهان است. ما می‌توانیم داستان‌هایی ببینیم که در مورد بامبل بی و بقیه کاراکترها خواهد بود.

ما از قبل می‌دانستیم که شرکت پارامونت پیکچرز به دنبال گسترش دنیای تبدیل شوندگان با داستان‌ها و spinoffهای بیشتر است، بنابراین احتمال ساخت فیلمی درباره ی بامبلبی زیاد است.

شما ترجیح می‌دهید فیلمی ببینید که فقط در مورد بامبلبی است، یا منتظر قسمت پنجم تبدیل شوندگان خواهید بود؟ منتظر نظرات شما هستیم. با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع ign

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.