Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رئیس عنوان جی‌تی‌ای: هنوز قدرت واقعی ایکس باکس وان و پلی‌استیشن ۴ کشف نشده است

0

با توجه به گفته‌ی استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو، شرکت مادر راک استار و توکی گیمز، بازی‌هایی که تاکنون برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 ارائه‌شده‌اند هنوز از قدرت کامل سخت‌افزاری این کنسول‌ها استفاده نکرده‌اند.

زلنیک همچنین در “چهل و سومین کنفرانس سالانه تکنولوژی، رسانه و تلکام” که در نیویورک برگزارشده بود گفت:

ما هنوز می‌بایست صبر کنیم و ببینیم تکنولوژی کنونی چه اجازه‌ای به ما می‌دهد، ما تعدادی عنوان در این نسل منتشر کرده‌ایم و من فکر نمی‌کنم حتی ذره‌ای از اتفاقی که می‌تواند بیافتد را دیده باشیم، و این بسیار هیجان‌انگیز است. امیدوارم این اتفاق بر بسیاری از عناوین ما تاثیر بگذارد؛ در نهایت تمام عناوین ما.

این نظر زلنیک پیرو صحبت‌های اندرو هاوس، رئیس پلی‌استیشن است که اویل هفته پیش‌گفته بود به 2015 E3 که ماه آینده برگزار می‌شود خوش‌بین است و احتمالاً بازی‌هایی خواهیم دید که از قدرت سخت‌افزاری کنسولهای جدید استفاده بهتری می‌کنند.

من فکر می‌کنم زمانی که نسل بعدی سخت‌افزار شروع به ارائه محتوا و تجربه عالی کند شاهد نمایشی عالی خواهیم بود، اگر از همه‌ی پتانسیل پلتفرم استفاده نکند، حداقل استفاده‌ی بسیار بیشتری نسبت به آن چیزی که تاکنون بوده خواهد داشت.

پرفروش‌ترین عنوان نسل کنونی تیک-تو، GTA 5 بوده که نسخه پرور شده‌ی نسل قبلی همین عنوان همراه با انبوهی از تغییرات و ویژگی‌های جدید است.

دیگر عناوین نسل کنونی 2K Games و 2K Sports شامل Borderlands: The Handsome Collection، NBA 2K15، WWE 2K15 و ایوالو هستند.

تیک-تو عناوین دیگری برای نسل کنونی در صف انتشار دارد که شامل NBA 2K16، WWE 2K16، Battleborn، سرزمین مرزی 3 و احتمالاً پروژه‌ی مرموز”Advent” است.

GameSpot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.