Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مدیر ایکس باکس: مایکروسافت سایلنت هیل را نمی‌خرد

0

اوایل این هفته فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، در صفحه توییترش تایید کرد مایکروسافت قصد خریدن سری سایلنت هیل را از کونامی ندارد. اسپنسر در جواب یکی از طرفداران نوشته است:

متاسفم این حقیقت ندارد، مطمئن نیستم این شایعه از کجا شروع‌ شده اما من نمی‌خوام کسی رو گمراه کنم.

طبق این شایعه که از یک منبع نامعلوم درز پیداکرده بود، زمانی که سایلنت هیل لغو شد %80 بازی تکمیل‌ شده بوده است و مایکروسافت قصد دارد فرنچایز را به قیمت “میلیاردها” دلار از این شرکت ژاپنی خریداری کند. این به‌ تنهایی نشانه‌ای از لنگ بودن کار بود زیرا مایکروسافت سال گذشته عنوان بسیار موفق‌تر ماینکرفت را به ارزش 2.5 میلیارد دلار خریده بود.

دیروز کونامی به گزارش‌های مبنی بر تصمیم این شرکت برای فاصله گرفتن از بازار کنسول‌ها برای بازار موبایل، و شایعات مربوط به جدایی خالق متال گیر، هیدئو کوجیما پاسخ داده بود. هیداکی هایاکاوا گفته بود:

کونامی همچنان چالش ساخت محتوای سرگرم‌کننده برای پلتفرم‌های مختلف را با آغوش باز می‌پذیرد، نه‌فقط برای بازار موبایل، بلکه کنسول‌های خانگی، دستگاه‌های آرکید و بازی‌های کارتی برای تامین نیاز در زمان های متفاوت.

متن کامل عذرخواهی رسمی کونامی

  GameSpot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.