Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رونمایی از عنوان انحصاری ایکس‌کام ۲

0

توکی (2K) از XCOM 2 رونمایی کرد، اگر به اندازه کافی موضوع بزرگی نیست آن‌ها همچنین گفته‌اند این بازی در ماه نوامبر 2015 (ماه آبان یا آذر 1394) منتشر می‌شود و در انحصار پی سی خواهد بود و به‌ صورت رسمی از mod پشتیبانی می‌کند.

ایکس‌کام 2، وقایع 20 سال بعد را نمایش می‌دهد و جهان در آن تحت کنترل بیگانه‌ها قرار گرفته است و سازمان فراموش‌شده اکس کام دوباره وارد می‌شود و سعی می‌کند مردم را آزاد کند.

به نظر می‌رسد با توجه به نقش جدید این سازمان به‌عنوان نیروی مهاجم، استراتژی کلی بازی تغییر کرده است. با توجه به اعلام مطبوعاتی:

بازیکنان زیر فشار منابع محدود قرار می‌گیرند و باید به‌طور دائمی از حملات بیگانه‌ها به پایگاه متحرکشان جان سالم به درببرند.

با استفاده از تاکتیک‌های مخفی‌کاری و نیروی آتش، بازیکنان ماموریت جذب سرباز و ایجاد یک شبکه مقاومت خواهند داشت و باید نقشه‌های بیگانه‌ها را برملا کنند.

فیراکسیس (Firaxis) از نظر امکانات قول امکان شخصی‌سازی بیشتر سربازان، کلاس‌های بروز شده، مراحل ساخته شده بر مبنای پیشروی بازیکن و پشتیبانی از mod را داده است.

بدون اتلاف وقت توجه شما را به  تصاویر بازی جلب می‌کنیم.

(تریلر رونمایی به زودی)

PC Gamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.