Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سخت‌افزار بعدی نینتندو، شاید بر پایه اندروید ساخته شود

0

به تازگی گزارشی که به پیشنهاد می‌دهد سخت‌افزار بعدی نینتندو که با اسم رمز NX شناخته می‌شود، بر پایه سیستم عامل اندروید توسعه پیدا خواهد کرد، منتشر شده است.

بر اساس گفته‌های سایت ژاپنی “نیکی” که توسط اعضای انجمن Neogaf ترجمه شده است، NX با داشتن معماری اندروید، می‌تواند کار را برای توسعه دهندگان بازی‌ها ساده‌تر کند.

سیستم عامل اندروید، اساسا برای استفاده در گجت‌هایی با توانایی کنترل لمسی طراحی شده است با این کنسول‌هایی مانند Ouya و انویدیا شیلد، از این سیستم عامل استفاده می‌کنند.

نینتندو در اوایل سال جاری، وجود NX را تایید کرد. آقای ساتورو ایواتا، مدیرعامل و رئس شرکت نینتندو می‌گوید: “در چند سال گذشته، این ایده که یک پلتفورم بازی باید چگونه باشد و چه دامنه‌ای را دربرمی‌گیرد، تدریجا تغییر کرده است.” وی ادامه می‌دهد: “اگر ما صرفا سخت‌افزارهای کنونی را بسط و توسعه بدهید، به رکود خواهید رسید.” “ما همواره به این فکر کرده‌ایم که چگونه می‌خواهیم گیمرها را شگفت‌زده کنیم؛ درست مثل علاقه‌ای که به تغییر زندگی گیمی هر نفر داریم.”

البته با تمام این تفاسیر، انتظار نمی‌رود که نینتندو از NX در نمایشگاه E3 امسال که اواخر این ماه برگزار می‌گردد، رونمایی کند.

[آپدیت: خبر توسط نینتندو تکذیب شد.]

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.