Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ویندوز ۱۰، اوایل مردادماه عرضه خواهد شد

0

مایکروسافت بالاخره تاریخ عرضه جدیدترین نسخه از سیستم عامل خود یعنی ویندوز 10 را اعلام کرد؛ ویندوز 10 در تاریخ 29 جولای (7 مردادماه) در دسترس عموم خواهد بود.

ویندوز 10 بر روی گستره وسیعی از دستگاه‌ها و گجت‌ها اجرا خواهد شد اما چیزی که مشخصا آن را برای ما خاص کرده، نصب و اجرای آن بر ایکس باکس وان است.

در زیر، بخشی از اعلان مایکروسافت که مستقیما از سایت رسمی شرکت نقل قول می‌شود را می‌بینید:

“ایکس باکس لایو و اپلیکیشن‌های یکپارچه ایکس باکس، تجربه‌های جدیدی را به ویندوز 10 خواهند آورد. ایکس باکس بر روی ویندوز 10، تجربه شبکه ایکس باکس لایو را بر روی PC و تبلت‌ها توسعه خواهد داد.”

“می‌توانید در حین بازی کردن هر بازی PC، با دوستانتان در ایکس باکس و ویندوز 10 ارتباط داشته باشید. می‌توانید لحظات مهیج و مورد علاقه خود از بازی‌ها را به کمک سرویس Game DVR ضبط کرده، ویرایش کنید و با دیگران و دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید بازی‌های جدید را با دوستانتان در دیگر دستگاه‌ها بازی کنید. شما می‌توانید بازی‌ها را به صورت مستقیم از ایکس باکس وان، بر روی تبلت یا PC خود استریم کنید. بازی‌های توسعه یافته بر پایه میان‌افزار دایرکت ایکس 12 بر روی ویندوز 10 نیز پیشرفت‌ها و بهبودهای بسیاری در سرعت، کارایی و جلوه‌های بصیر و ویژگی‌های گرافیکی را به نمایش خواهند گذاشت.”

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.