Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

EA از قصدش برای تغییر می‌گوید

0

انتخاب شدن به‌عنوان “بدترین شرکت در آمریکا” در سال 2012 و دوباره در سال 2013، حتی اگر یک رای گیری آنلاین باشد، چیزی نبود که شرکت EA با آن کنار بیاید و قدم‌های مهمی درراه اصلاح آن برداشته است. در مقاله‌ای که یان شر(Ian Sherr)، ویراستار اجرایی وب‌سایت CNET امروز منتشر کرده است او به عمق این موضوع می‌رود و نگاهی درونی از اینکه چگونه EA به اینجا رسید ارائه می‌دهد، و اینکه چطور شرکت به تغییر در آینده امیدوار است.

داستان با واکنش لری پرابست مدیرعامل موقت EA، وقتی فهمید شرکتش دوباره این افتخار ننگین را دریافت کرده است شروع شد. او می‌گوید، “این عنوان زشتی بود” و فردی در صحبت با CNET در مورد آن روز میگوید، “اگر به پرابست کارد می‌زدی خونش در نمی اومد.”

یک سال و نیم بعد پرابست حرفی را که به کارندان ارشد شرکت بعد از استعفای جان ریجیتایلو در مارچ 2013 و رسیدن به سمت مدیرعامل موقت، به یاد می‌آورد. پرابست می‌گوید:

پیامی که من سعی کردم به آن‌ها بدهم این بود که این اتفاق تکرار نخواهد شد. تا زمانی که نفس می‌کشم، این اتفاق تکرار نخواهد شد.

پرابست تیمی از مدیران اجرایی EA (که از آن‌ها با عنوان “گروه بازپروری” یاد می‌کند) را به جلسه‌ی مهم در آوریل 2013 فراخواند. بخشنامه ازاین‌قرار بود تا شرکت EA به‌صورت دستگاهی سیاست‌هایی وضع کند تا نگرانی‌ها و علایق بازیکنان را بهتر شناسایی کنند.

اندرو ویلسون، در سپتامبر 2013 به سمت مدیرعاملی EA انتخاب شد. پنج ماه بعد در فوریه 2014، او 146 نفر از مدیران اجرایی ارشد EA را در مقر اصلی این شرکت دورهم آورد تا جلسه‌ای غیر سنتی داشته باشند. گروه برای یک هدف گرد هم آمد: چرا مشتریان انقدر از شرکت EA ناراحت بودند.

شر می‌نویسد:

گروه به یک زمین بسکتبال که به یک سالن اجتماعات موقت مجهز به خطوط تلفن و کامپیوتر تبدیل‌شده بود، رفتند. مدیران اجرایی ساعت‌ها مشغول نصب، رفع اشکال، و انجام دادن بازی‌های شرکت شدند. آن‌ها همچنین به تماس‌های گرفته‌شده با بخش امور مشتریان گوش دادند تا ناکامی‌های اولیه بازیکنان را خودشان بشنوند.

ویلسون اعتراف می‌کند که EA همیشه در رابطه با فکر کردن به اینکه تصمیمات این شرکت در زمینه‌ی کسب‌وکارش چه معنی‌ای “ازنظر تجربه بازیکنان” دارد، کار درست را انجام نداده است.

GameSpot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.