Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«آنچارتد: کالکشن نِیتن دریک» در پلی‌استیشن استور دیده شد

0

«آنچارتد: کالکشن نِیتن دریک» برای مدت کوتاهی روی صفحه‌ی پلی‌استیشن استور نقش بست و پس از آن به طرز مرموزی از استور محو شد.

یکی از اعضا به نام گِرِگ میلر از طریق صفحه‌ی توئیتر خود تصویری را از این اتفاق به اشتراک گذاشته است که می‌توانید آن را در بالا مشاهده کنید. با این تصویر شانس بازسازی شدن سری آنچارتد توسط ناتی داگ خیلی بیشتر می‌شود.

هیچ اطلاعات اضافی دیگری در این مورد منتشر نشده است و فقط می‌دانیم که شانس بازسازی سری پرطرفدار آنچارتد در نسل هشتم مثل «کالکشن مسترچیف» وجود دارد و خیلی هم‌ بی‌راه نیست که بگوئیم سونی دلش نمی‌خواهد بلاک‌باستر نسل هفتمی‌اش را حالا برای کاربران نسل هشتمی بازسازی کند.

اگر در جریان اخبار این سری باشید مطمئنا می‌دانید که نسخه‌ی جدید آنچارتد تحت عنوان «آنچارتد 4: پایان یک دزد» به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 رونمایی شده است و تا به امروز یکی مورد انتظارترین بازی این کنسول محسوب می‌شود. بازی قرار بود در سال جاری آماده‌ی انتشار باشد (با توجه به رونمایی آن در اواخر 2013) اما بنا به دلایلی که کارگردانان بازی بروس استنلی و نیل دراکمن آن را رسیدن به حد استاندارد نامیده‌اند آنچارتد 4 در بهار سال 2016 به بازار خواهد آمد.

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.