Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رونمایی از طرح جلد «آنچارتد ۴» در آمازون

0

غول فروش آنلاین آمازون، صفحه ی فروش خود را برای بازی “آنچارتد 4: پایان یک دزد” (Uncharted 4: A Thief’s End) با طرح جلد رسمی بازی بروز رسانی کرده است.

طرح روی جلد، که در زیر مشاهده می‌کنید، به نظر برای بازی‌های شوتر سوم شخص جدید مناسب است. این طرح نیتن دریک را نشان می‌دهد، با موی طوق دار، احتمالاً به این دلیل که گلوله‌های زیادی به سمتش شلیک شده و زیادی شیرجه زده است، که ظاهری ژولیده و نا مرتب دارد. یا شاید هم از واکس موی’ اصلا برای من مهم نیست’ استفاده کرده است!

Uncharted 4 box art

قسمتی از صورت دریک با سایه پوشانده شده است و پیشانی او یک زخم را نشان می‌دهد، احتمالا اثر شیرجه‌هایی که گفتیم است. استفاده از سایه خیلی هوشمندانه بوده زیرا آنچارتد 4 به عنوان قسمتی تاریکتر و مرموز‌تر در کل سری, یاد شده است و به درون گذشته‌ی نا‌معلوم نیتن سرک می‌کشد.

از جلد آنچارتد 4 می‌توان حدس زد که دریک در جنگل باشد، برای همین دکمه‌های پیرهنش را باز کرده است. او آدمی است که می‌خواهد نشان دهد که روی ماهیچه‌های سینه‌اش کار کرده است ولی آشکارا راجب دست اورد‌هایش گزافه‌گویی نمی‌کند. او فقط قسمتی کوچک را آشکار می‌کند و منتظر تحسین و تمجید دنیا می‌ماند.

طبیعتا نیتن یک تفنگ در دست دارد، زیرا هیچ تقلید کننده‌ی ایندیانا جونز بدون تفنگ از خانه خارج نمی‌شود. نیتن همچنین با حالتی دردناک به پایین خیره شده است. این فقط یک حدس است، اما احتمالا به این دلیل است که با واقعیت کشتن یک آدم دیگر دست و چنجه نرم می‌کند.

یا این است، یا اینکه از اینکه خانه را با صندل ترک کرده است و الان صندل‌های او پر از خار‌های احتمالا سمی‌اند پشیمان و ناراحت است. به علاوه، احتمالا انگل های فرصت طلب به ناخن های پای او چسبیده‌اند و از بدن ضعیف او استفاده می‌کنند.

خلاصه، طرح روی جلد مردی ناراحت/عصبانی با تفنگی در دست نشان می‌دهد.

رهبران بازی آخرین ما(عنوان دیگر ناتی داگ)، نیل دراکمن و بروس استرلی به گروه سازنده آنچارتد 4 منتقل شدند.

زمانی که بازی برای اولین بار رونمایی شد استرلی گفت:

با آخرین ما، ما تلاش زیادی کردیم تا سطحی از واقعیت را پدید آوریم، اما ما همچنان با ظرفیت پلی استیشن 3 نیز محدود شده بودیم.

اکنون پلی استیشن 4 به ما این امکان را می‌دهد که جزئیات بیشتری را انجام دهیم، جالب است که ما به عقب بازمی‌گردیم و می‌گوییم: اینها کارهایی است که ما می‌خواستیم در آنچارتد 1 انجام دهیم، ولی نمی‌توانستیم. اما اکنون به راحتی قابل انجام است.

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.