Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ندای وظیفه: عملیات سری ۳، برای نسل قبل نیز منتشر خواهد شد

0

بله، درست خواندید. ندای وظیفه: عملیات سری 3 قرار است یک عنوان بین نسلی باشد. “اما این کار بازی را نابود خواهد کرد!”، صدای گریه‌هایتان را می‌شنویم!

آقای “اسکات لوو” مدیر روابط عمومی اکتیویژن در بلاگ اکتیویژن می‌گوید: “هنوز تعداد زیادی از طرفداران این فرنچایز هستند که به نسل جدید کوچ نکرده‌اند و کنسول‌های جدید را نخریده‌اند. به همین دلیل نیز ما خرسندیم که نتیجه همکاری خود با دو توسعه دهنده یعنی Beenox و Mercenary Technology بر روی عنوان ندای وظیفه: عملیات سری 3 را بر X360 و PS4 به اشتراک بگذاریم.”

وی همچنین تایید کرده‌است که تفاوت‌هایی بین نسخه‌های مخصوص این نسل و نسخه‌های X360 و PS4 وجود خواهد داشت.

“بخش تک نفره بازی بر روی نسل قبل، با هدف داشتن همکاری دو نفره در حال توسعه است در حالی که در نسخه‌های نسل هشتمی این عنوان، از همکاری چهار نفره پشتیبانی می‌شود. همچنین برخی ویژگی‌ها، امکانات و تکنیک‌های مخصوص نیز در نسخه‌های نسل حاضر به کار رفته‌اند که در X360 و PS3 پشتیبانی نمی‌شوند.”

اسکات لوو همچنین تایید کرد که نسخه بتای بخش چند نفره آنلاین عملیات سری 3، تنها برای کاربران Xbox One، PS4 و PC در دسترس خواهد بود.

ندای وظیفه: عملیات سری 3، در تاریخ 6 نوامبر برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4، PC و نیز X360 و PS3 عرضه خواهد شد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.