Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فروش پراجکت کارز، مرز یک میلیون نسخه را رد کرد

0

عنوان مسابقه‌ای استودیوی “اسلایتلی مد استودیوز” (Slightly Mad Stodios) یعنی بازی پراجکت کارز، پس از یک ماه، مرز یک میلیون نسخه فروش را رد کرد. این بازی که هزینه‌های ساخت و توسعه آن از طریق طرفداران و مردم جمع‌آوری شده بود، اوایل ماه می امسال برای سه پلتفرم PS4، Xbox One و PC عرضه شد.

شرکت نامکو بندای، ناشر پراجکت کارز اعلام کرده است که این بازی بالاترین میانگین نمرات در بین بازی‌های ریسینگ کنسول PS4 را داشته و توانسته است بازی “خدمه” (The Crew) شرکت یوبی‌سافت و نیز عنوان ریسینگ انحصاری سونی یعنی درایو کلاب را نیز در این زمینه پشت سر بگذارد.

آقای “ایان بل”، رئیس استودیوی اسلایتلی مد می‌گوید: “تا وقتی که اولین نمرات بازی منتشر نشده بود، خود ما نیز نمی‌دانستیم که این بازی چقدر در میان رسانه‌ها، حرفه‌ای‌های ریسینگ و نیز بازی‌بازها در سرتاسر جهان بازتاب داشته است.”

وی در ادامه عنوان می‌کند: “اکنون ما به جایی رسیده‌ایم که در این مدت کوتاه، به بیش از یک میلیون کاربر دست یافته‌ایم و این ارزش کار تیم سازنده و جامعه طرفداران بازی را طی این سال‌ها، نشان می‌دهد و آینده پراجکت کارز را به عنوان یک ریسینگ چند پلتفرمی در بین بازی‌بازهای سراسر دنیا تثبیت خاهد کرد. درباره این آینده، به همین زودی‌های زود صحبت خواهیم کرد.”

استودیوی اسلایتلی مد همچنین بر روی نسخه‌ای از این عنوان برای WiiU کار می‌کند اما چیزی که سازندگان آن را مشکلات تکنیکی و فنی نامیده اند، باعث شده که انتشار آن به این زودی میسر نباشد؛ حداقل تا عرضه سخت‌افزار بعدی نینتندو یعنی چیزی که با اسم رمز NX شناخته می‌شود.

Eurogamer

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.