Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شایعه: «آخرین نگهبان» توسط مارک سِرنی و تیم‌اش در دست ساخت است

0

روز به روز به تاریخ برگزاری E3 نزدیک‌تر می‌شویم و البته در طول این مدت مرز بین شایعه و واقعیت در اخبار ارسالی کم و کمتر می‌شود. یکی از بازی‌هایی که خیلی ار طرفداران پلی‌استیشن سال‌هاست در انتظار آن‌اند «آخرین نگهبان/ The Last Guardian» است که طبق شایعه‌ی منتشر شده برای چندمین بار روند پروسه‌ی ساخت آن تایید شده است.

طبق گفته‌ی «استوارت گیلرِی»، این بار «مارک سرِنی» و تعدادی از اعضای تیم‌اش در روند ساخت آخرین نگهبان به تیم سازنده دست دارند. این خبر هم‌زمان با انتشار شایعه‌ی حضور بازی در E3 در پادکست «پلی‌استیشن نیشن» شماره 427 به بیرون درز کرد.

گیلرِی برای صحبت خود دلیلی هم دارد که طبق آن هر سازنده‌ای برای کار خود نیاز به یک تیم حرفه‌ای در زمینه‌ی مسائل نرم‌افزاری دارد و سرنی کسی است که تجربه‌ی کار روی عناوین پلی‌استیشن ویتا و پلی‌استیشن 4 را دارد و حالا روی کارهای نهایی ساخت آخرین نگهبان تمرکز دارد.

آخرین همکاری سرنی با کمپانی سونی در زمینه‌ی ساخت لانچ تایتل Knack برای پلی‌استیشن 4 در سال 2013 بود که البته با نمرات پایین منتقدان مواجه شد.

هر چند که این خبر هیچ منبع موثقی ندارد و بیشتر شبیه یک شایعه‌ی کثیف می‌ماند. به خصوص این که احتمال حضور آخرین نگهبان در E3 امسال بسیار پایین و رویایی است. اما چیزی که بیشتر به واقعیت نزدیک است پروسه‌ی ساخت این بازی است که نزدیک به هشت سال پیش توسط «تیم ایکو» رونمایی شد و به نظر نمی‌رسد سونی به این راحتی بی‌خیال این بازی مورد انتظار شود.

آیا فکر می‌کنید امسال همان E3 رویایی برای هواداران است که بالاخره آخرین نگهبان با خبرهای خوش به روی استیج باز می‌گردد یا باز هم باید ناامیدانه به شایعات مختلف دل خوش کرد؟!

SegmentNext

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.