Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سه همراه جدید در کمپین هیلو پنج

0

این کاراکتر ها در میان پرده های میان بازی ظاهر خواهند شد و شما قادر خواهید بود تا به ان ها فرمان دهید.

شما چه در بخش یکنفره هیلو 5 (گاردینز) به تنهایی بازی کنید یا اینکه ان را به صورت چند نفره بازی کنید، در میان کمپین 3 اسپارتان به همراهی شما خواهند امند که می توانند از خود شما فرمان بگیرند یا اینکه توسط دوستانتان کنترل شوند.

بر اساس اطالاعاتی که گیم اینفرمر داده است همراهان شما اعضای تیم ابی هستند. تیم ابی از ابتدای کار توسط مستر چیف رهبری می شده و از 3 اسپارتان (لیندا، کلی و فرد) تشکیل شده است که در روند کلی داستان از اول حضور داشته اند اما هیچ وقت در خود بازی حضور نداشته اند.

این کاراکتر ها در میان پرده ها ظاهر خواهند شد که عملا بهتر از همرزم هایی باشند که هر موقعی که دلشان می خواهد در داستان ناپدید می شوند. زمانی که شما تنها بازی می کنید قادر خواهید بود تا به انها فرمان دهید. همچنین در بخش چند نفره کنترل هر یک از کاراکتر ها را به یک شخص بسپارید.

بخش دیگر کمپین هیلو 5 که تمرکزش بر روی اسپارتان لوک است گروهی دیگر که نامش تیم اسیریس است را به شما معرفی می کند. ماموریت ان ها ردیابی مستر چیف و کشتن یا زنده بدست اوردن او است که این امر بعد از غیبت بدون اطلاع تیم ابی است. داستان لاک در سری هیلی(نایت فال) ارائه شده و همچنان در سری (هانت د تروث) ادامه دارد.

هر دوی تیم ابی و اسیریس اسپارتان های جدیدی هستند که در طرح روی جلد این عنوان در اوریل معرفی شدند.

عنوان هیلو 5 (گاردینز) در تاریخ 27 اکتبر برای ایکس باکس وان ارائه می شود و امید است که توضیحات بیشتری را در مورد این عنوان در E3 امسال شاهد باشیم.

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.