Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گیم اینفورمر اطلاعات جدیدی از «هیلو ۵» منتشر کرد

0

گیم اینفورمر در شماره اخیر خود که به “هیلو 5: محافظین” اختصاص دارد، اطلاعات جدیدی منتشر کرده است.

هیلو 5 از co-op اسپلیت اسکرین پشتیبانی نمی‌کند، این نخستین عنوان در این سری است که حالت اسپلیت اسکرین ندارد، این مود همواره در تمام نسخه‌های هیلو از سال 2001 حضور داشته و جزو ویژگی‌های پرطرفدار هیلو است.

همان‌طوری که مشخص‌شده است بخش co-op بازی، 4 نفره و تنها آنلاین است.

در بخش داستانی بازی مسترچیف توسط Blue Team در هر دو قسمت تک‌نفره و co-op همراهی می‌شود، Blue Team در کات سین‌ها ظاهر میشنود و از مسترچیف در بخش تک‌نفره دستور می‌گیرند. و در بخش co-op هر بازیکن با تجهیزات خودش و به‌جای یکی از اعضای تیم بازی می‌کند.

در قسمت‌هایی از داستان تیم آبی و مسترچیف از سوی UNSC گمشده اعلام می‌شنود و اینجاست که داستان روی “اسپارتان جیمسون لاک” تمرکز می‌کند، لاک به همراه تیم خودش Fireteam Osiris، قصد شکار چیف را دارد.

بازیکنان طبق گفته دیروز گیم اینفورمر نیازی به اشتراک گلد برای دسترسی به co-op اما طبق گفته تهیه‌کننده ارشد 343 جاش هلمز در وب‌سایت رسمی هیلو:

من به‌اشتباه در بخشی از مصاحبه گفتمco-op بخش داستانی با اشتراک سیلور هم قابل بازی است.

برای دسترسی به co-op بخش داستانی به اشتراک گلد نیاز دارید، من از طرفداران و گیم اینفورمر به خاطر این اشتباه و هرگونه سردرگمی ایجادشده، صمیمانه عذرخواهی می‌کنم.

برای ما مهم است تا طرفداران بتوانند co-op را تجربه کنند و هیلو 5 به همراه یک اشتراک گلد 14 روزه عرضه خواهد شد.

در بخشی دیگر از مقاله، 343 انداستریز به گیم اینفورمر گفته است هیلو در روز انتشار همراه با 20 نقشه خواهد بود و 15 نقشه کاملاً رایگان به این تعداد تا خرداد 1395 اضافه می‌شود. به گفته 343 آن‌ها نمی‌خواستند با فروش نقشه بین بازیکنان بازی تفاوت بگذارند.

در مقاله گیم اینفورمر، مدیرعامل 343، بانی راس درباره انتشار فاجعه‌بار “هیلو: مسترچیف کالکشن” که در بخش مولتی پلیر با مشکلات فراوانی روبرو شد توضیح می‌دهد.

به گفته راس،بسته‌بندی کردن تمام عناوین هیلو و اضافه کردن یک رابط کاربری یکتا که اجازه جابجایی راحت بین نسخه‌های بازی را می‌داد “چالش‌های بزرگی” ایجاد کرده است.

با تفکر دوباره درباره این موضوع، احتمالاً بهتر بود هر 4 بازی را جداگانه منتشر می‌کردیم.

و فکر می‌کنم طرفداران از این موضوع خوشحال می‌شدند، می‌خواستیم بهتر انجامش دهیم، می‌خواستیم که این کالکشن هدیه‌ای به طرفداران باشد.

راس می‌گوید بهتر بود برای مسترچیف کالکشن تست بتا انجام می‌شد و قول داده برای تمام عناوین هیلو بعدی تست بتا انجام می‌شود تا از ایجاد مشکل یکسان جلوگیری شود.

از این به بعد، هرگز یک هیلو جدید بدون انجام تست بتا منتشر نخواهد شد.

برای ما و طرفداران هیلو دردناک بود اما هرگز دوباره رخ نمی‌دهد. همه چیز را درجای درست قرار می‌دهیم تا مطمئن باشیم همه موارد را میدانیم. گه چگونه در جهان و در چشم افراد دیگر ظاهر خواهد شد.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.