Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ویچر ۳ در دو هفته، چهار میلیون نسخه فروش داشته است

1

بازی ویچر 3 با فروش چهار میلیون نسخه‌ای خود طی دو هفته، توانست نسخه رایانه‌های شخصی GTA V را که 2.6 میلیون نسخه در مدت مشابه فروش داشته را شکست دهد.

آقای “مارسین ایوینسکی”، از موسسین استودیوی CDPR، طی نامه‌ای سرگشاده که در زیر می توانید متن آن را بخوانید، مراتب قدردانی و سپاس خود را از جامعه طرفداران بازی اعلام کرد:

“بازی‌بازهای عزیز،

روز 19 می، تاریخ بسیار مهمی برای همه ما در استودیوی CDPR بود؛ روزی که ویچر 3، بازی نقش آفرینی جهان باز ما، که بیش از سه سال، سخت بر روی آن کار کردیم، عرضه شد. از همان روز اول، هزاران هزار بازخورد مثبت و حمایت‌های شما –حجم عظیمی از ایمیل‌های تبریکی که از زمان عرضه بازی تا کنون دریافت کرده‌ایم به قدری دلگرم کننده و حماسی بودند که ما امیدواریم هر توسعه دهنده‌ای در دنیا بتواند چنین جامعه طرفدارانی داشته باشد- دریافت کرده‌ایم. ما توانستیم نمرات بسیار خوبی از منتقدین و رسانه‌ها در سرتاسر جهان دریافت کنیم. با میانگین نمرات بالای 90 در همه پلتفرم‌ها، ویچر 3 رویایی از ما بود که به حقیقت پیوست.

من این فرصت را غنیمت می‌شمارم و از چهار میلیون بازی‌بازی که ویچر 3 را در دو هفته‌ای که از عرضه آن می‌گذرد خیداری کرده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم. اینکه چهار میلیون طرفدار نقش‌ آفرینی پولی را که با زحمت به دست آورده‌ بودند را خرج خرید بازی ما کردند، نشان می‌دهد که ما کار خود را درست انجام داده‌ایم و شما می‌توانید از این بابت مطمئن باشید که از همه این انرژی‌های مثبت شما استفاده می‌کنیم تا بسته‌های الحاقی ارزشمندی برای این بازی تهیه کنیم که تازه بگویید ویچر 3 یعنی این! تا ان موقع، از ویچر 3 لذت ببرید و فراموش نکنید که بسته‌های الحاقی هفتگی ما را دریافت کنید و همچنان منتظر به روزرسانی ها و بهبودهایی که برای بازی به صورت پیوسته عرضه خواهند شد، باشید.

“داندلیون” روزی به گرالت گفت که دنیا در حال تغییر است، خورشید در حال غروب و وودکا دارد تمام می‌شود؛ حرکت کنید، بازی کنید و خوش بگذرانید.

با آرزوی بهترین‌ها،

مارسین ایوینسکی

سی دی پراجکت رد”

VG247

1 نظر
  1. […] (7) ویچر 3 در دو هفته، چهار میلیون نسخهویچر 3 در دو هفته، چهار میلیون نسخه فروش داشته است […]

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.