Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E32015: تصاویر جدیدی از «استریت فایتر ۵» به‌علاوه‌ی اطلاعاتی از وی‌-تریگر منتشر شد

0

حدودا یک هفته‌ تا E3 2015 باقی مانده و کپ‌کام تعدادی از اسکرین‌شات‌های جدید از فایتینگ مورد انتظار خود «استریت فایتر 5/ Street Fighter 5» منتشر کرده است.

نمایش دقیق و حرفه‌ای‌تر از گیم‌پلی و جزئیات استریت فایتر 5 برای E3 مقرر شده است اما به هر حال هفته‌ی قبل از آغاز همایش همیشه مربوط به هایپ‌ سازندگان است که البته کپ‌کام ترجیح داده جای خالی آن را با مدیا و تصویر پر کند.

خبرگزاری گماتسو در جریان انتشار این اسکرین‌شات‌ها هم‌چنین اطلاعاتی از المان‌های جدیدی که به استریت فایتر 5 اضافه شده‌اند داده است که از جمله‌ی آن‌ها می‎توان به سیستم وی‌-گِیج (نوار اندازه) اشاره کرد که به هر اندازه‌ای که مبارز تحت اختیار بازیکن دمیج بخورد نوار پر می‌شود.

هر وقت که این نوار پر شود بازیکن می‌تواند از حرکت وی‌-تریگر استفاده کند که برای هر کدام از مبارزهای بازی متفاوت است. مثلا حرکت «چون لی» به این شکل است که با ضربات قوی‌تر برای مدت زمان کوتاهی حمله می‌کند و یا «نَش» می‌تواند فاصله‌ای را تله‌پورت کند تا از موقعیت خود برای حملات غافل‌گیر کننده استفاده کند.

از طرفی یک سیستم دیگر به نام وی-اسکیل نیز در استریت فایتر 5 قرار گرفته که بر خلاف حرکت قبلی بر مبنای استراتژی دفاعی است و البته استفاده از آن به نوار وی-گِیج وابسته است. مثلا «ریو» می‌تواند با استفاده از این حرکت جا خالی داده و یا «ام. بایسون» ضربات حریف را به خودش باز می‌گرداند.

گزارش هم‌چنین در مورد سیستمی به نام Critical Arts صحبت می‌کند که مربوط به ضربات پشت‌ سر همی است که نوار «اکس گِیج» را برای بازیکن پر می‌کند. از طرفی گزارش مربوطه از یک استیج جدید در استریت فایتر 5 صحبت می‌کند که «کینگز کراس» نامیده می‌شود که در اطلاعات مربوط به آن به “سربازان محافظ ملکه” اشاره شده است.

این مجله در مورد تاریخ انتشار بازی می‌گوید که استریت فایتر 5 احتمالا در ماه مارس 2016 – فروردین 95 – برای دارندگان رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. در حال حاضر هیچ اشاره‌ای به نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی نشده است.

می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی را در زیر مشاهده کنید:

 

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.