Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کپکام: «استریت فایتر ۵» هرگز برای ایکس‌باکس وان عرضه نخواهد شد!

0

«استریت فایتر 5» برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود اما برای ایکس‌باکس وان نه. این قرار البته شبیه به آن‌چه در مورد بازی مقبره نورد (Rise of the Tomb Raider) رخ می‌دهد نیست و در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه‌ی این بازی برای پلتفرم جامانده نخواهیم بود.

یکی از مسئولین کپکام در مصاحبه‌ای با گیم‌اسپات اذعان داشته است که “حقیقت این است که همکاری واقعی در کار نیست. ما در این شماره از این عنوان، بازی را در انحصار کنسولی قرار داده‌ایم.”

با وجود این‌که این مقام مسئول در مورد این‌که آیا نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی دارای محتوای اضافه‌ی انحصاری بعد از عرضه خواهد بود یا خیر توضیحی نداد، اما به نظر می‌رسد که اصرار کپکام بر روی بازی کردن به شیوه‌ی کراس-پلتفرم یکی از نشانه‌های همین اتفاق است.

“رابطه‌ی ما با سونی درهایی را به روی چیزهایی که قبلا قادر به انجام آن‌ها نبوده‌ایم باز می‌کند. این رابطه در راستای اهداف گیم‌پلی و توسعه‌ی بازی قرار می‌گیرد و فقط مسئله‌ی بازاریابی برای ما مورد اهمیت نیست.”

سونی به تازگی قابلیت کراس-پلتفرم برای دستگاه‌های غیر از پلی‌استیشن را نیز راه‌اندازی کرده است و با توجه به این مسئله، به نظر می‌رسد کپکام در صدد بر آورده کردن همین امر برای استریت فایتر است. به نظر نمی‌رسد مایکروسافت هم به این زودی‌ها این قابلیت را به کار ببندد اما سونی و نینتندو ظاهرا در این کار ثابت قدم شده‌اند.

استریت فایتر 5 که به تازگی تریلر و تصاویر جدیدی از آن منتشر شده‌ است، در ماه مارس سال آینده‌ی میلادی عرضه خواهد شد. تاریخ دقیق انتشار این بازی و جزئیات دیگر آن را به محض اعلام از گیم‌نیوز به اطلاع شما خواهیم رساند.

vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.