Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دو انحصاری دیگر مایکروسافت نیز در E3 امسال حضور نخواهند داشت

0

دو عنوان انحصاری مایکروسافت یعنی “کرَک داون” (Crackdown) و “اسکِیل باند” (Scalebound) نمایشی در E3 2015 نخواهند داشت.

قبلا هم می‌دانستیم که جدیدترین بازی استودیوی رمدی، یعنی کوانتوم بریک نیز در نمایشگاه امسال حضور ندارد و نمایش این بازی به نمایشگاه گیمزکام موکول شده است. حال گفته‌های آقای فیل اسپنسر تایید می‌کنند که علاوه بر کوانتم بریک، کرک داون و اسکیل باند نیز به گیمزکام امسال منتقل شده اند.

بخش‌هایی از نامه‌ای که فیل اسپنسر، رئیس بخش اکس‌باکس مایکروسافت در این باره منتشر کرده را در زیر می‌خوانید:

“داشتن یک لاین‌آپ پر و شلوغ از بازی‌ها در E3 به این معنا بود که زمان کافی برای نمایش‌هایی که عناوین آینده‌مان برای درخشش بدان نیاز داشتند، وجود نداشت.”

“ما تصمیم گرفتیم تعدادی از مورد انتظارترین بازی‌هایمان را برای نمایش در گیمزکام آلمان که ماه آگوست برگزار می‌شود، نگه داریم.”

“مطمئن باشید که عناوینی مثل کوانتوم بریک، اسکیل باند و کرک داون در میان بازی‌های جدیدی که قرار است در گیمزکام برای اکس‌باکس وان و ویندوز 10 معرفی کنیم، در مرکز توجهات خواهند بود.”

البته با توجه به اینکه عرضه کوانتوم بریک با تاخیر به سال 2016 موکول شده و به تازگی یکی از اعضای اصلی رمدی نیز از این استودیو جدا شده بود، این دلایل قابل قبول هستند.

از طرفی این نشانه خوبی است که مایکروسافت اینقدر به گیمزکام علاقه نشان داده است. اکس‌باکس وان در اروپا پلتفرم محبوبی به حساب نمی‌آید و این حرکت می‌تواند محبوبیت مایکرو را در این منطقه افزایش دهد و راهش را برای موفقیت در جنگ کنسول‌ها باز کند.

در هر حال منتظر کنفرانس مایکروسافت در E3 2015 باشید.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.