Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

از باکس‌آرت نسخه‌ی Deluxe عنوان «استاروارز: بتل‌فرانت» رونمایی شد

0

ساعاتی پیش وب‌سایت آمازون تصویری را از باکس‌آرت نسخه‌ی Deluxe Edition عنوان «استاروارز: بتل‌فرانت/ Star Wars: Battlefront» منتشر کرده که از طراحی زیبایی بهره می‌برد.

باکس‌آرت این نسخه پیش از این توسط الکترونیک آرتز و یا دایس رونمایی نشده بود و به همین جهت هواداران بازی نسبت به انتشار آن روی آمازون هیجان زده شدند.

اگر هنوز در جریان محتویات نسخه‌ی دیلاکس بازی قرار نگرفته‌اید پس می‌توانید در زیر از آیتم‌های In-Game که خریداران این نسخه‌ از آن بهره می‌برند اطلاع حاصل کنید:

  • DL-44 blaster
  • Ion Grenade
  • Ion Torpedo
  • Ion Shock
  • Victory

خریدارانی که اقدام به خرید بازی از طریق آمازون می‌کنند امکان ‌پیش‌خرید هر سه نسخه‌ی پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی را در حال حاضر دارند. از طرفی همین نسخه‌ی دیلاکس بازی در شبکه‌ی رسمی الکترونیک آرتز برای پی‌سی یعنی اوریجین قابل خریداری است.

کسانی که اقدام به پیش‌خرید بازی از هر سایت و یا شرکت بازاریابی نظیر آمازون می‌کنند می‌توانند در هنگام عرضه به دو مپ اضافی که از طریق یک محتوای دانلودی به آن اضافه شده دسترسی داشته باشند. بازی در تاریخ 8 دسامبر برای سه پلتفرم اصلی عرضه خواهد شد.

تصویر باکس‌آرت نسخه‌ی دیلاکس استاروارز: بتل‌فرانت به شکل زیر است:

star_wars_battlefront_de_box_art_ps4-481x600 VG247

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.