Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

عنوان هل بلید از نینجا تئوری که با سلامت روانی سر و کار دارد توسط ولکام تراست پشتیبانی میشود

0

 

سازنده بازی شمشیر آسمانی و برده, نینجا تئوری, اولین تصاویر هل بلید را پخش کرده است. این بازی قرار است برای پی سی و پلی استیشن 4 عرضه شود.

نکته جالب این است که نینجا بلید جزئیاتی از داستان بازی را نیز عنوان کرده که روی سلامت روانی شخصیت اصلی بازی, سنوا, تمرکز دارد.

سنوا یک جنگجوی سلتیک است که بعد از هجوم وایکینگ ها به جزیره بریتانیا روان زخم شده است.

وضعیت روانی او درون بازی به صورت تقلای او با روان پریشی اش و مبارزه اش با علائم فیزیکی بیماری اش تصویر شده است.

نینجا تئوری در برخورد با این موضوع از حمایت موسسه خیریه تحقیقاتی ولکام تراست برخوردار است. تیم سازنده همچنین همکاری نزدیکی با روانکاوان و استاد اعصاب شناسی دانشگاه کمبریج, پال فلچر, داشته است.

سخنگوی ولکام تراست عنوان کرد ” بازی ها نقش جالب و نو آورانه ای در دید ما نسبت به سلامتی و چالش های سلامت روانی دارند. به جای تعلیم ما نسبت به روان پریشی, هل بیلد به ما اجازه میدهد این بیماری و دنیای بیمار را با خلق شخصیتی پیچیده و محسورکننده درک کنیم.”

هل بلید کار تیمی 15 نفره است, اما نینجا تئوری گفته که این تعداد کم مخصوصا انتخاب شد تا با کم کردن هزینه بتوانند بازی را طبق میل و شرایط خودشان بسازند.

در همین حال, نینجا تئوری در حال کمک به ساخت دیزنی اینفینیتی 3 است که مطمئنا آینده مالی اش را تامین خواهد کرد.

تامیم آنتونیادس, رئیس بخش هنری نینجا تئوری, توضیح داد ” در هل بلید ما به دنبال استقلال هستیم تا تجربه بازی و موضوعی محسور کننده ارائه دهیم که در مدل خرده فروشی موجود امکان پذیر نیست. در دنیای سینما این مانند یک فیلم مستقل است, نه یک بلاک باستر هالیوودی. خود تولیدی دیجیتال به این معنی است که ما میتوانیم یک بازی کوچک اما با کیفیت بالا با نصف قیمت بازی های دیگر تولید کنیم.”

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.