Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رچت و کلنک عنوانی خارق العاده برای پلی استیشن ۴

0

اینسومنیاک امروز از گیم پلی جدید عنوان رچت و کلنک در یک ویدئو رونمایی کرد که از بهترین عناوین این سری است اما بدون شک این عنوان از آن چیزی که تصور می کردید زیبا تر است.

نسخه ی پلی استیشن رچت و کلنک مرتبط با فیلم – انیمیشنی خواهد بود که با نامی مشابه سال دیگر عرضه خواهد شد. جیمز استیونسون در پلی استیشن بلاگ در مورد تاثیراتی که فیلم بر طراحی بازی گذاشته توضیح می دهد: ما از ابتدا می دانستیم که عنوان رچت و کلنک تنها به پلی استیشن 2 محدود نخواهد شد. ما به فکر طراحی رچت و کلنک برای پلی استیشن 4 بودیم تا بتوانیم بازسازی از نسخه اصلی 2002 داشته باشیم که کمی ارتباط بیشتری با داستان اصلی که در فیلم مشاهده می شود داشته باشد. ما عنوان رچت و کلنک به گونه ای به تصویر کشیده ایم تا روحی از نسخه ی کلاسیک پلی استیشن 2 را در خود داشته باشد در حالی که ویژگی های جدیدی به ان اضافه شده است. ما بازی تولید کرده ایم که المان هایی از نسخه ی کلاسیک دارد اما از کنترل مدرنی برخوردار است، چندین سیاره جدید، بخش های جدید و مدرن در گیم پلی، گیم پلی های کلنک جدید، جنگ های میان رؤسا، بخش های پروازی جدید و … . تمامی این ها به منظور استفاده از قدرت گرافیکی پلی استیشن 4 است.

استیونسن همچنین گفت که سلاح و مهماتی که در این عنوان وجود دارد در رچت و کلنک اوریجینال وجود نداشتند. شما می توانید تا تعدادی از اسلحه های جدید را در تریلر بالا مشاهده کنید.

رچت و کلنک در بهار 2016 برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.