Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

استودیوی اینسومنیاک، در حال ساخت بازی برای Oculus Rift

0

اینسومنایک در حال ساخت بازی برای هدست واقعیت مجازی OR است.

توسعه دهنده بازی‌های چون “سانست اوردرایو” و “راچت و کلانک”، از بازی “لبه‌ی هیچ جا” (Edge of Nowhere) که یک بازی ماجرایی سوم شخص در محیطی برفی است و در سال 2016 برای ریفت عرضه می‌شود، رونمایی کرد.

آقای “تد پرایس” رئیس استودیوی اینسومنیاک در طی پیش کنفرانس رونمایی از هدست واقعیت مجازی ریفت در E3، روی صحنه آمد و گفت که قبلا نسبت به واقعیت مجازی شک داشتم اما الان نظرم تغییر کرده است.

از دیگر بازی‌هایی که قرار است برای ریفت ساخته شوند، می‌تواند به “کرونوس” اشاره کرد. این بازی توسط استودیوی “گان فایر” که به تازگی نسخه‌ای از دارکسایدرز 2 با نام “Deathinative Edition” را معرفی کرده است، در دست ساخت و توسعه قرار دارد.

کرونوس، داستان قهرمانی را دنبال می‌کند که باید وارد هزارتویی شود که تنها سالی یک بار باز می‌شود و در آنجا با اژدهایی مبارزه کند که برای روستایش ایجاد مشکل کرده است. اگر او شکست بخورد، باید یک سال دیگر برای این فرصت صبر کند. هرچقدر سن شخصیت بالاتر برود باید تحلیل توانایی‌هایش را نیز بپذیرد.

همچنین نام‌های دیگری مانند “Damage Core”، یک بازی تیراندازی اول شخص از استودیوی “های ولتاژ”، VR Sports Challnge از استودیوی “سانزارو” و … نیز در بین بازی های برنامه ریزی شده برای هدست ریفت قرار دارند.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.