Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E3 2015: احتمال رونمایی از «Dishonored 2» در کنفرانس بتزدا

0

احتمال حضور عنوان Dishonored 2 با پخش تصادفی بخش‌هایی از گفتگو بین مدیر Arkane Studios راف کولانتونیو و اعضای بتزدا در توییچ که به‌طور آشکار تمرین برای کنفرانس اصلی بوده، بیشتر شده است.

بخشی کوچک از این گفتگو در وب‌سایت کوتاکو هنوز قابل شنیدن است، درواقع شامل تمرین کولانتونیو و اسمیت از Arkane Studios برای کنفرانس بتزدا در E3 2015 می‌شود و در گفتگو لو رفته اشاره مستقیمی به Dishonored 2 نمی‌شود. اما کلمه “honored/افتخار” حدود 45 ثانیه در گفتگو پخش شده و در جمله “مفتخرم که اینجا باشم/honored to be here” به‌جای “Dishonored 2” شنیده می‌شود.

احتمال اشاره به Dishonored 2 در بخشی دیگر از پخش تصادفی این گفتگوی تمرینی می‌رود اما تا اینجا با توجه به کلیپ صوتی پخش‌شده با اطمینان می‌توان گفت اسمیت و کولانتونیو درباره بازی جدیدی در کنفرانس بتزدا صحبت می‌کنند که احتمال می‌رود یک رونمایی غافلگیرانه از Dishonored 2 باشد.

  PCGamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.