Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E3 2015: اطلاعات و تصاویر جدید Fallout 4

0

Fallout 4 آماده است تا یک فضای پساآخرالزمانی لذت بخش را برای مخاطبان به ارمغان بیاورد.

به عنوان بخشی از رونمایی های E3 2015 ، استودیو بتسدا تعداد زیادی اسکرین شات و آرت ورک از Fallout 4 را برای طرفداران این بازی منتشر کرد.

در گالری زیر می تواند تصاویر شامل سیستم شخصی سازی جدید بازی و رابط کاربری جدید را مشاهده کنید:

شما به عنوان سول ، فردی که والت 111 نجات پیدا کرده است ، وارد جهانی می شوید که توسط جنگ هسته ای به نابودی کشانیده شده است. هر ثانیه تلاشی برای بقاست و همه تصمیم گیری ها بر عهده شماست. تنها شما می توانید که سرنوشت این خرابه را تغییر دهید و آن را بازسازی کنید. به خانه خوش آمدید.

  • آزادی و حق انتخاب:

شما قادر به انجام هر کار دلخواه خود در جهان باز و عظیم بازی خواهید بود. با بیش از صدها مکان ، کاراکتر و ماموریت های مختلف شما آزادی عمل کامل را شاهد خواهید بود. شما می توانید به گروه های در جست و جوی قدرت بپیوندید یا به تنهایی کار کنید. انتخاب با شماست.

  • شما “خاص” هستید:

به وسیله سیستم شخصی سازی کارکتر بازی ، شما می توانید شخصیت دلخواه خود را شکل دهید و “خاص” باشید. از یک سرباز قدرتمند تا دندان مسلح تا یک شخصیت زبان باز زیرک ، شما می توانید از بین هزاران مزیت ، خصوصیات مطلوب خود را انتخاب کنید و به شخصیت خود پر و بال دهید.

  • پیکسل های فوق شفاف:

موتور گرافیکی و نورپردازی کاملاً جدید و نسل بعدی بازی ، جهان Fallout را بهتر از هرزمان دیگر به تصویر خواهد کشید. از جنگل های مخروبه ای که محل زندگی گروه های خیرخواه بازی اند ، تا خرابه های بوستون ، تمام مکان های بازی با سیستمی پویا و منحصر به فرد به تصویر کشیده شده اند.

  • خشونت و سیستم نشانه گیری:

به غیر از حق انتخاب شما برای انجام بازی و درگیری ها بین حالت اول شخص و سوم شخص ، شما قادر خواهید بود به وسیله سیستم کمکی نشانه گیری بازی ، با آهسته کردن صحنه ها ، شیوه دلخواه مبارزه خود را پیش بگیرید و از زیبایی های سینماتیک بازی لذت ببرید.

  • جمع آوری و ساخت:

جمع آوری ، آپگرید و ساخت هزاران آیتم به وسیله پیشرفته ترین سیستم غارت تا به حال ، به مرحله جدیدی وارد خواهد شد. اسلحه ها ، زره ها ، مواد شیمیایی و غذا آغازی برای روند جمع آوری در بازی هستند. شما حتی قادر خواهید بود شهرکی را از پایه بسازید و گسترش دهید.

Fallout 4 ، در 21 نوامبر 2015 برای رایانه های شخصی ، XBOX ONE و PS4 منتشر خواهد شد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.