Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E3 2015: از هدست واقعیت مجازی «استار وی‌آر» محصول استودیو «استاربریز» رونمایی شد

0

استار وی‌آر/ StarVR نام هدست واقعیت مجازی استودیوی استاربریز/ Starbreeze است که در خلال برگزار نمایشگاه E3 2015 از آن رونمایی شد.

استودیوی استاربریز خالق عناوینی مثل The Chronicles of Riddick و بازنگری عنوان Syndicate در حال حاضر روی هدست واقعیت مجازی – محصولی که این روزها اکثر شرکت‌ها مثل والو، اچ‌تی‌سی و سونی را به سمت خود می‌کشاند – کار می‌کند.

این هدست که خیلی غیر منتظره از آن رونمایی شد، با شعار این که بیشترین محدوده‌ی دید را در میان هدست‌های رونمایی شده دارد معرلی شده است. وسعت دید استار وی‌آر در افق و به صورت عمودی به ترتیب 210 و 130 درجه است. این هدست از یک نمایشگر با سایز 5.5 اینچ بهره می‌برد و هم‌چنین رزولوشن 5120×1440 برخوردار است.

استاربریز در واقع مدعی آن است که برای اولین بار در میان تولید کننده‌های محصولات واقعیت مجازی هم در بخش نرم‌افزاری و هم سخت‌افزاری فعالیت می‌کند. نخستین دمویی که با این هدست منتشر شده نیز مربوط به بازی جدید استودیوی اوِرکیل بر مبنای دنیای مردگان متحرک/ The Walking Dead است.

جزئیات بیشتر در این راستا به زودی منتشر خواهند شد. تصاویری از این هدست را می‌توانید در زیر مشاهده نمائید:

VG247

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.