Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E3 2015: تصاویر Need For Speed خبر از شخصی‌سازی عظیم می‌دهند

0

طبق برنامه منتشر شده توسط شرکت Electronic Arts ، اولین تصاویر از نسخه ریبوت Need For Speed امروز منتشر خواهد شد و EA از هیچ فرصتی برای جلب توجه مخاطبان این بازی نمی گذرد.

EA و Ghost Games هنوز هیچ اطلاعات محسوسی در ارتباط با بازی منتشر نکرده اند اما تأیید کرده اند که همانند سری Underground این بازی ، تمرکز و تاکید زیادی بر بخش شخصی سازی ماشین ها خواهد بود.

need_for_speed_2015-3-600x337

همچنین توییت رسمی بازی با انتشار دو تصویر بالا ، نمایی کوچک از عمق شخصی سازی بازی را برای مخاطبان به نمایش گذاشت. با بررسی تصاویر به نظر می رسد که با سیستم شخصی سازی بسیار حرفه ای و در عین حال کاربر پسندی رو به رو باشیم.

الکترونیک آرتز وعده داده است که اولین نمایش از گیم پلی بازی را در کنفرانس EA در E3 امسال شاهد باشیم. پس منتظر جزئیات بیشتر در ارتباط با چگونگی شخصی سازی ، همراه با اطلاعات دیگر مربوط به بازی تا ساعاتی دیگر باشید.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.