Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

هیجان را باور کنید: فال‌اوت و Doom ثابت می‌کنند که بتزدا بین بزرگان است

0

سازنده فال‌اوت 4 و Doom E3 را با غرور به‌جا آغاز کردند و به گفتهٔ متبو مارتین استحقاق آن‌را داشتند.

بتزدا امروز E3 را با پرستیژ و اعتماد به نفس آغاز کرد و تصاویر جدیدی از بزرگ‌ترین بازی‌هایش که هم‌اکنون در حال ساخت هستند، نمایان کرد. انتظار می‌رود که آن‌ها شانه‌به‌شانه یوبی‌سافت و EA بایستند که با نمایش امروزشان در تئاتر دالبی در هالیوود این کار را کردند و جایگاه خود را به عنوان یکی از سه تولید کننده برتر شخص‌ثالث در صنعت بازی‌سازی تحکیم کردند.

آن‌ها سرفراز در کنار آن دو کمپانی دیگر ایستادند که جرات آن‌را دارند در مقابل جمعیت حاضر در E3 بایستند و کار خود را انجام دهند. حرفه‌ای‌گری به آن‌ها کمک کرد که اشتباهات کوچکی را که واقعاً اهمیتی هم نداشتند زیرا ما آن‌ها را به یاد نخواهیم آورد، جبران کنند. Battlecry هنوز نسبت به فال‌اوت که گزینه تغییر تنظیمات و ساختن چیزهای پایه‌ای را می‌دهد، ضعیف‌تر به نظر می‌رسد. اگر چه ارائه تاد هواردز و پیتر هاینز که راجب به خوشحال کردن هواداران و خلق بازی‌ها بود:«زیرا ما اول گیمر هستیم»، ضعف‌هایی داشت اما پرداختن به این موضوعات نکته اصلی را از یاد می‌برد.

نکته اصلی Doom و فال‌اوت 4 است. ابتدا آن‌ها با یک ویدئوی خارق‌العاده شروع کردند و در انتها تاریخ عرضه قابل‌پیش بینی‌ترین بازی سال را دادند. فال‌اوت 2015 را با فروش بالا به پایان خواهد برد و Doom 2016 را با فروش خود آغاز خواهد کرد. چیزی که ما دیدیم دو فرنچایز محبوب بودند که دوباره با اقتدار بازگشتند.

به‌غیر از دو ستاره نمایش صحبت‌هایی شد که ما مطمئن شویم که بتزدا بازی‌های دیگری نیز دارد. نسخه‌ای از فال‌اوت به نام پناهگاه در اپ‌استور خواهد بود که با ورودش دنیای مغموم بازی‌های موبایل را متحول خواهد کرد. هدف از دادن این خبر این بود که شما اسم فال‌اوت را از E3 تا تاریخ عرضه که 10 نوامبر است، فراموش نکنید.

نسخه بازسازی‌شده تحقیرشده نیز خبر جالبی بود و تائید شایعات مربوط به تحقیرشده 2 همهٔ این‌ها را جذاب‌تر کرد تا ما بی‌صبرانه منتظر اجلاس بعدی باشیم. افسانه‌های طومارهای قدیمی هم سوژه جالبی بود که جای خود را پیدا خواهد کرد، حداقل در روزهای ابتدایی. اگر معلوم شود که این بازی فقط کلونی از Hearthstone است احتمالاً جایی برای آن پیدا خواهد شد، اگر ویژگی‌های مناسب را داشته باشد.

اما بهترین قسمت ماجرا تقسیم کردن عروسک‌های خوشگل بود. در این لحظه بتزدا محبوب‌ترین بازی‌ساز دل‌ها بود، حداقل برای امروز. زمانی که گردوخاک نمایش آن­ها بخوابد ممکن است ما نظر دیگری داشته باشیم، اما اکنون بتزدا بسیار شیک در کانون توجه همه ایستاده است و استحقاق تمام این هیجان و محبوبیت را دارد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.