Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌های اپ‌استور Oculus باید تائید و رتبه‌بندی شوند

0

در تلاشی برای ایجاد امنیت برای بازی‌های oculus rift، اپ‌استور از تمامی بازی‌ها می‌خواهد که از پیش تائید و رتبه‌بندی شوند.

تمام بازی‌ها قبل از این‌که در دسترس قرار بگیرند باید بررسی شوند. طی مصاحبه‌ای با تک‌کرانچ، مدیرعامل برندن آیرایب گفت «ما محتوا را بررسی خواهیم کرد تا مطمئن شویم که با سیاست‌هایی که در نظر داریم مطابقت دارد که هدف از آن‌ها ایجاد یک محیط امن و سالم است که همه آن‌را دوست دارند و به آن اعتماد دارند، درست مانند بقیهٔ اپ‌استورها… شما در ابتدا باید تائید شوید.»

رتبه‌بندی راحتی به نرم‌افزارها داده خواهد شد تا مشخص کند آیا آن‌ها شمارا خواب‌آلود خواهند کرد یا سرجایتان میخکوب، البته این پلتفرم آزاد است و این محدودیت‌ها به نرم‌افزارهایی که خارج از اپ‌استور رسمی ساخته و پخش می‌شوند القا نمی‌شوند.

در همین رابطه آیرایب افزود «بعضی چیزها می‌توانند از دیدگاه گم‌گشتگی راحت باشند، آن‌ها به شما احساس بدی نمی‌دهند…آن‌ها مانند یک ترن هوایی حرکت نمی‌کنند؛ اما به مقدار زیادی تنش‌زا هستند، ما قصد داریم راجب آن‌ها به مردم هشدار دهیم.»

«اینکه گلوله‌ها مدام به سمت شما پرواز کنند، در واقعیت‌مجازی بسیار پرتنش است و هرچه واقعی‌تر شود، بیشتر شبیه به زندگی واقعی خواهد شد و شما نمی‌خواهید که در زندگی واقعی به سمتتان شلیک شود.»

«ما روی نمایشگرهای دوبعدی به آن عادت کردیم زیرا مغزمان به ما می‌گوید که نگران نباشیم چون این چیزها واقعی نیستند. به‌محض اینکه هدست واقعیت مجازی را بپوشید مغزتان چنین چیزی به شما نخواهد گفت، این الزاماً تجربه‌ای خوشایند نخواهد بود که در یک نمایشگر اتفاق می‌افتد، ما قصد داشتیم که پیرامون این مسائل هشدار دهیم.»

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.