Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دین هال، سازنده DayZ بازی جدیدش Ion را اعلام کرد

0

دین هال بازی جدیدش را در اجلاس E3 مایکروسافت معرفی کرد.

این عنوان به زودی برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان به بازار می‌آید، هیچ اشاره‌ای به انحصاری بودن بازی نشد، هم چنین هیچ‌گونه تصویری از گیم‌پلی بازی به جز یک تیزر مبهم ارائه نشد.

«من بازی می‌خواهم که فقط یک بازی نیست بلکه به دنیا است» هال در حالی که روی سن مب‌آمد این را گفت. او همچنین ادامه داد: «دنیایی که براساس نوشته‌ای ساخته نشده بلکه براساس قوانین فیزیک، زیست و شیمی ساخته شده است. شبیه‌سازی که پیشرفت انسان در فضا را نشان می‌دهد؛ فرصتی برای پیشتاز بودن در دنیایی پر از خطر مرگ اما بهشت‌هایی یافت نشده»

هال گفته که می‌خواهد Ion نمادی طولانی مدت از او باشد. او در استودیو خودش – راکت‌ورکز- با امپرابل استودیوز در لندن برای ساخت این بازی هم‌کاری داشته.

او گفته که می‌خواهد بازی‌کنانی که این بازی را اولین بار روی ایکس‌باکس بازی می‌کنند سرنوشت آن‌را تعیین کنند. این‌که منظور او این است که در ساخت بازی نقش داشته باشند یا مکانیک بازی به گونه‌ای است که آن‌ها می‌توانند آن‌را تغییر دهند مشخص نشد.

در کانال یوتیوب ایکس‌باکس، ویدئویی قرار گرفت که اعلام کرد «از سازندهٔ DayZ و الهام گرفته از ایستگاه‌فضایی 13، Ion روایتی از عنوانی چندنفره آنلاین است که ماجراجویی‌های انسان در فضا را به تصویر می‌کشد. شما در آن‌جا زندگی خواهید کرد وخواهید مرد.»

«تکنولوژی ساخت امپرابل اجازه می‌دهد که بازی شبکهٔ عظیمی از روابط پیچیده در فضا مانند فشار هوا، گرما و چیزهای دیگر تولید کند.»

هم‌چنین در طول کنفرانس تائید شد که DayZ برای ایکس‌باکس وان نیز به بازار خواهد آمد.

تریلر رسمی Ion را می‌توانید بعداً در گیم‌نیوز مشاهده کنید.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.